• سه‌شنبه / ۲ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402080201006
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل بازرسی استانداری گلستان عنوان کرد:

مصوبات جمعه‌های خدمت گلستان روی میز بازرسی استانداری

مصوبات جمعه‌های خدمت گلستان روی میز بازرسی استانداری

ایسنا/گلستان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان از ایجاد سامانه رصد و پایش پیگیری مصوبات سفر «جمعه‌های خدمت» استاندار خبر داد.

هانی محمدی شامگاه دوشنبه یکم آبان ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس تأکید و دستور استاندار گلستان مبنی بر پیگیری تا حصول نتیجه مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار در جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان، سامانه رصد و پایش در اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری راه اندازی شده است، اظهار کرد: در فرآیند سفرهای شهرستانی «دکتر علی محمد زنگانه» استاندار گلستان به شهرستان‌های تابعه در قالب «جمعه‌های خدمت» سفر کرده و ضمن شناسایی نظام مسائل با مشارکت و همکاری معاونین و دفاتر تخصصی استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی مسایل احصا می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در این سفرها قریب به هزار نظام مسائل احصا و به کلیه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است، ادامه داد: پیش از برگزاری جلسات شورای اداری در شهرستان‌ها، پیشنهادات بر اساس نیازها و مشکلات موجود توسط فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی استان طرح می‌شود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان اضافه کرد: این پیشنهادات سپس در کمیته‌ای با حضور رؤسای دستگاه‌ها، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و استانداری بررسی، کارشناسی و سپس به عنوان مصوبات شورای اداری ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهمترین وظیفه مسئولان دستگاه‌های اجرایی، خدمت صادقانه و خالصانه به مردم بوده و دستگاه‌های استانی با مدنظر قرار دادن این مهم موظف هستند در بازه زمانی مشخص به فرمانداری پاسخ دهند تا پس از تأیید فرمانداران، مصوبات برای ارزیابی نهایی به این اداره کل ارسال شود، خاطرنشان کرد: سفرهای استانی استاندار بی‌وقفه در اکثر جمعه‌ها برگزار شده و در این سفرها مدیران و رؤسای سازمان‌های دولتی و غیردولتی استاندار را همراهی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بازدید از پروژه‌های عمرانی و عام المنفعه در مناطق شهری و روستایی، ارزیابی میزان پیشرفت این پروژه‌ها و دیدار با اقشار مختلف مردم از دیگر برنامه‌های جمعه‌های خدمت استاندار گلستان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha