• سه‌شنبه / ۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402080201116
  • خبرنگار : 50175

مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد:

اجرای ۵۲ پروژه عمرانی در حوزه ورزش لرستان

اجرای ۵۲ پروژه عمرانی در حوزه ورزش لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۵۲ پروژه عمرانی در حوزه ورزش استان در دستور کار قرار داردکه با تکمیل این پروژه ۲ سانتی‌متر مربع به سرانه ورزش استان اضافه می‌شود.

آرش قیاسیان دوم آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه عمرانی و در جذب اعتبارات اتفاقات خوبی در استان افتاده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری ۲۷ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ میلیارد تومان تکمیل شد که با تکمیل این ۲۷ پروژه ۶۶ هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه شد.

قیاسیان اضافه کرد: در حال حاضر ۵۲ پروژه عمرانی در حوزه ورزش در دستور کار قرار دارد و چنانچه پروژه‌های در حال احداث تکمیل شود، ۲ سانتی متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه می‌شود.

وی بیان کرد: پروژه‌های بزرگی همچون ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد، ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان بروجرد، پیست اسکی شهرستان الیگودرز، چمن بزرگ ورزشی رومشکان، استخر چگنی و پروژه‌های دیگر نیز در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به حوزه قهرمانی، افزود: سال گذشته میزبان ۱۳ رویداد مهم و امسال نیز میزبان ۷ رویداد بودیم که مهمترین و بزرگترین میزبانی آن در سال جاری مربوط به مسابقات هیئت کاراته با حضور ۳ هزار نفر کاراته‌کا بود که لرستان توانست در این مسابقات رتبه سوم را کسب کند.

قیاسیان با اشاره به حوزه ورزش و جوانان در حوزه جوانان، اضافه کرد: سال گذشته ۲۸ هزار نفر در حوزه وام ازدواج واجد شرایط تسهیلات بانکی شدند که از این تعداد در حال حاضر ۷ هزار نفر آنها در صف انتظار قرار دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه کنگره شهدا را در پیش رو داریم با همکاری روسای هیئت‌های ورزشی تاکنون ۳ هزار و ۷ برنامه استانی، شهرستانی و لیگ را در راستای فرهنگ شهادت و ایثار پوشش دادیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha