• سه‌شنبه / ۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402080201140
  • خبرنگار : 71592

صهیونیست آزاد شده از جزئیات محل نگهداری‌ خود در غزه گفت

صهیونیست آزاد شده از جزئیات محل نگهداری‌ خود در غزه گفت
از راست، یوخفد لیوشیتز و نوریت اسحاق

صهیونیست اسیری که جنبش مقاومت حماس روز دوشنبه او را به دلایل پزشکی آزاد کرد، جزئیاتی را در مورد محل نگهداری خودش در غزه بیان کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، «یوخفد لیوشیتز»، زن صهیونیستی که در جریان عملیات غافلگیرکننده طوفان الاقصی به اسارت نیروهای مقاومت حماس درآمده بود، با اشاره به جزئیات بازداشت خودش گفت: «آنها ما را به مدرسه بردند، با موتورسیکلت ... آنها از حصار مرزی وارد نوار غزه شدند و در ابتدا مرا در شهرک عبسان (جنوب شرقی خان یونس) بازداشت کردند. پس از آن نمی‌دانم به کجا منتقل شدم.»

همسر یوخفد هم جداگانه تحت کنترل نیروهای حماس قرار گرفت و همچنان نزد آنهاست.

به گزارش شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، این صهیونیست آزاد شده همچنین گفت: «عدم آگاهی کافی به ما آسیب زیادی می‌زند، ما برای کابینه اسرائیل مثل گوسفند قربانی هستیم‌. محل نگهداری ما بارها بمباران شد که واقعا وحشتناک بود.»

وی درباره شرایط اسارت خود گفت: «نیروهای گردان‌های القسام به من اطمینان دادند که مسلمان هستند و ما را هرگز اذیت نخواهند کرد.»

یوخفد با بیان اینکه هنگام اسارت مراقبت‌های پزشکی دریافت کرد، افزود: «پس از اسارت به تونل‌هایی شبیه تار عنکبوت داخل غزه منتقل شدیم و اسرا همان غذایی را می‌خوردند که نیروهای القسام می‌خوردند. رفتار آنها با اسرا خوب بود و همه نیازهای آنها را برطرف می‌کردند.»

گردان‌های القسام روز دوشنبه دو زن صهیونیست اسیر به نام‌های «نوریت اسحاق» و «یوخفد لیوشیتز» را به دلایل انسان‌دوستانه و پزشکی و با میانجیگری قاهره و قطر آزاد کرد.

این گردان‌های مقاومت اعلام کردند که کابینه رژیم صهیونیستی از روز جمعه حاضر به تحویل گرفتن این دو اسیر نشده بود و همچنان درباره پرونده اسرا سهل‌انگاری می‌کند. پیش از این هم مقاومت حماس در روز جمعه دو تن از اتباع آمریکایی که در جریان عملیات طوفان الاقصی (۷ اکتبر/۱۵ مهر) دستگیر شده بودند، آزاد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۱۲:۲۳

اقدام جنبش حماس درآزادنمودن اسرای اسرائیلی ازمنظرکارشناسان نظامی وتحلیلگران سیاسی بمنزله دارابودن ابتکارعمل ودست بالاداشتن رهبران ورزمندگان حماس دراین جنگ است.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۱۵:۱۱

زنده باد مقاومت ،زنده بادغزه ،از همه مهمتر زنده باد سید علی با سپاه پاسداران مقتدرش.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۱۵:۵۱

زنده بادشیرمردان مقاومت،اوناانسانیت خودشون روثابت کردن بااینکه اصلاًباخونخوارن صهیونیست قابل مقایسه نیستند.این ای کاش یه ذره اون کثافتها جنایت کاردرس بگیرن که باکودکان وزنان بی دفاع وحشیانه رفتارنکنند

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۱۶:۴۳

افرین به حماس ودیگر گروه های مقاومت اسلامی واقعا بادست برتر آبروی اسلام حفظ کردید وبا اسرا مثل یک مسلمان واقعی رفتار کردید دستان شما را از دور بوسه میزنم

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۱۹:۰۴

خوب نگفتن چی میخوردن

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۱۹:۳۰

سلام بتوانی در مقابله با این صهیونیسم های خودپرست و جانی اینطور رأفت كنی یعنی خیلی مردانه میجنگی مولا علی (ع)مقتدای شماست، انشاءالله عمري باشد پیروزی شما را جشن بگیریم که پیروزی جهان است از شر شیطان بزرگ.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۱۹:۴۸

ایشاللا صلح جهانی برقرارشود ولی ازمسلمانان وسربازانی که از اسرا مراقبت ومحافظت می کنند اگر برایتان مقدور است ۔۔اسرای غیر نطامی راازاد کنید اگر هم مقدور نیست ۔۔۔محافظت ونگهداری از اسیران خانم را به عهده ای خانم های مسلمان قراردهید ۔۔چونکه تمامی انسان ها دوست ندارند کسی به مادر یاخواهر ویا همسر شخصی توهین شود ان شاالاکه خداوند رحمان ازشما راضی وخشنود باشد ایشاالاا

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۱۹:۵۴

خدا رو شکر

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۲۰:۰۰

اسیر که گرفتی باید مثل یه انسان باهاش رفتار بکنی حالا فرقی نداره صهیونیست باشه ویا مسلمان، حماس نشون داده و میده که واقعا انسان های واقعی و باشرف هستن وفقط به خاطر اینکه دست بالا داشته باشن مجبور به اسیر گیری میشن

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۲۱:۰۰

بیچاره اهالی غزه در محاصره اقتصادی و نظامی هستند کشورهای دیگر بیشتر برای مانور دادن روی آنها استفاده می کنند تا تلاش برای رهایی غزه.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۲۲:۰۳

رژیم کودک کش و نژادپرست صهیونیستی خود قضاوت کند که دین اسلام دین برتر است یا دین ...... انشالله که به یاری خداوند رحمان و همت نیروهای مقاومت فلسطین و کمک و حمایت کل مردم جهان به ویژه دولت های مسلمان سرزمین اشغال شده به زودی آزاد گردد.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۲۳:۱۲

چه چرت و پرتا😅

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۲۳:۴۴

عزیزان فلسطینی به اذن خدا و همچنین یاری خدا و نایب او بر روی زمین شما پیروزید، شک نکنید و پیش برید. موفق باشید . درود بر شرفم وشرفت و شرفش

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۲۳:۵۳

باعث افتخار مسلمانان شدید، مهم انسانیت است وتمام من به خودم بخاطر داشتن چنین انسانهای باشرف در دین مسلمانی می بالم

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۲۳:۵۴

باید اسرای یانکی‌ها را میکشتید . چرا ؟ یانکی‌ها آزادی این دواسیر آمریکایی رو از ترسیدن حماس تحلیل میکند

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۳ ۰۰:۱۷

کاش خود نتانیاهو و بایدن را اسیر بگیرن آنقدر به اونا شلاق بزنن کثافتها

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۳ ۰۲:۰۵

درود بر انسانیت و ازادی

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۳ ۰۶:۵۹

حق همیشه پیروز است و اسلام ماندنی

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۳ ۰۹:۱۸

مقاومت ادامه داره تا نابودی اسراییل کثیف و صهیونیسم.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۳ ۱۹:۳۴

این است فرق فلسطینی ها و صهیونیست های خونخوار