• چهارشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۲ / ۰۷:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402080201610
  • خبرنگار : 71234

رشیدی: دولت‌های اسلامی به حلقه مقاومت وارد شوند

رشیدی: دولت‌های اسلامی به حلقه مقاومت وارد شوند

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران همواره حامی جبهه مقاومت بوده است، گفت: در شرایط فعلی باید حلقه مقاومت توسعه پیدا کرده و همه دولت‌های اسلامی به این حلقه وارد شوند و این زنجیره را برای نابودی تمام عیار دولت غاصب صهیونیستی محکم کنند.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستانی در غزه گفت: رژیم صهیونیستی هر جنایتی انجام دهد باز هم نمی‌تواند شکست مفتضحانه و ضربه و لطمه‌ای که بر پیکره‌اش خورده را جبران کند.

وی افزود: ممکن است رژیم صهیونیستی بخواهد با این جنایات و کودک کشی‌ها دولت‌های منطقه را بترساند و در دل آنها رعب و وحشت ایجاد کند؛ باید دولت‌های منطقه آگاهانه با جبهه مقاومت همراهی کرده تا زودتر شاهد زوال اسرائیل باشیم؛ لذا لازم است حلقه مقاومت توسعه پیدا کرده و همه دولت‌های اسلامی وارد حلقه مقاومت شوند و این زنجیره را برای نابودی تمام عیار دولت غاصب صهیونیستی محکم کند.

نماینده کرمانشاه گفت که ملت‌های مسلمان به جوش و خروش افتاده و به دنبال زوال اسرائیل هستند و آنها از اسرائیل نمی‌ترسند.

رشیدی در ادامه با تاکید بر اینکه ایران همواره حامی مقاومت بوده است، گفت: ایران همیشه جبهه مقاومت را در لبنان، فلسطین، سوریه و یمن حمایت کرده و این حمایت‌های مادی و معنوی بیشتر هم خواهد شد؛ هزاران نفر از جوانان ما آمادگی حضور در غزه دارند منتهی شرایط به گونه‌ای نیست که اعزام شوند. با این وجود کشور ایران و مردم با عزت ایران حامی تمام عیار ملت مظلوم فلسطین است و از آنها حمایت می‌کند.

وی درباره وظیفه کشورهای اسلامی گفت: کشورهای اسلامی وظیفه دارند با حمایت همه جانبه از محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین اسرائیل را به عقب بکشانند، سازمان‌های بین‌المللی، شورای امنیت و کشورهای غربی هم بدانند که دیگر هیچ دلیل و توجیهی برای حمایت از اسرائیل وجود ندارد و باید آتش بس زودتر اعلام شده و جلوی حملات وحشیانه اسرائیل گرفته شود.

رشیدی در پایان بیان کرد: اگر جلوی این حملات گرفته نشود طبق فرموده رهبری، نیروهای مقاومت تا حدی تحمل می‌کنند و تحمل آنها به سر رسیده که این ضربات سنگین‌تری را بر پیکره اسرائیل وارد خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha