• سه‌شنبه / ۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402080201676
  • خبرنگار : 50658

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین نشان نقره، ارمغان موتورسوار قزوینی از مسابقات جهانی، نشان‌های رنگارنگ دومیدانی کاران قزوینی در مسابقات پیشکسوتان کشور و شناخت رقبای بانوان استقلال قزوین در لیگ یک هندبال اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در مسابقات جهانی موتوراندرو، سوپراندرو و کوهستان که به مدت چهار روز و  به میزبانی ترکیه برگزار شد مهران عسگری موتورسوار ارزنده استان صاحب نشان نقره و نایب قهرمان شد.

ملی‌پوش استان قزوین در یک دهه گذشته بارها در مسابقات موتورکراس، هارد اندرو، سوپر اندرو و رقابت‌های چند جانبه کشوری عناوین اولی تا سومی را از آن خود کرده است.

نشان‌های رنگارنگ دومیدانی کاران قزوینی در مسابقات پیشکسوتان کشور

در جریان رقابت‌های دومیدانی پیشکسوتان قهرمانی کشور که به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد، تیم استان قزوین صاحب ۹ نشان رنگارنگ شد.

احمد نوروزی در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال در ماده پیاده‌روی عنوان قهرمانی را کسب کرد. روح الله سهرابی نودهی هم در رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال ماده پرش طول صاحب سکوی قهرمانی شد.

در رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال هم سید حسن جواهری در ماده پرش ارتفاع دیگر طلایی تیم قزوین بود. ابوذر معصومی هم در رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال در ماده پیاده‌روی نشان نقره را کسب کرد.

به گزارش ایسنا، اسد کریمی هم در رده سنی ۷۵ تا ۷۹ سال در مواد پرتاب نیزه و پرش طول ۲ نشان طلا و نقره برای تیم دومیدانی استان به ارمغان آورد. علی اکبر کریمی هم در همین رده سنی در ماده پنج هزار متر نایب قهرمان شد و در مواد ۱۵۰۰ متر و ۴۰۰ متر برای تیم استان ۲ عنوان سومی را کسب کرد.

شناخت رقبای بانوان استقلال قزوین در لیگ یک هندبال

با قرعه‌کشی لیگ یک هندبال بانوان کشور استقلال قزوین نماینده استان در این رقابت‌ها حریفان خود را شناخت. در این مسابقات دوازده تیم در ۲ گروه ۶ تیمی با هم رقابت می‌کنند.

تیم استقلال قزوین در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم‌های لوله گستر اسفراین، ستاره‌ساز تربت حیدریه، آکوکارمانیا کرمان، زنجان و امید آتنای تهران هم گروه شد.

مسابقات لیگ یک هندبال بانوان کشور از نیمه نخست آذرماه برگزار خواهد شد.‌

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha