• سه‌شنبه / ۲ آبان ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402080201776
  • خبرنگار : 71675

عسگریان: پرسپولیس، عزیز و استقلال، تاج سر است/ "آزادی" اسفند زیر کشت می‌رود

عسگریان: پرسپولیس، عزیز و استقلال، تاج سر است/ "آزادی" اسفند زیر کشت می‌رود

مهیار عسگریان، سرپرست شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توضیحات جدیدی درمورد زمان زیرکشت رفتن چمن ورزشگاه آزادی صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، مهیار عسگریان، سرپرست شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در جمع خبرنگاران در مورد امکان میزبانی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: نگفتیم استقلال یا پرسپولیس، بلکه گفتیم با توجه به فرسودگی زمین و فشردگی بازی‌ها، اگر بخواهیم از تراکم فشار روی زمین کم کنیم یکی از دو تیم با توجه به برنامه بازی‌ها و سازمان لیگ اینجا بازی کنند.

او درباره اینکه افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس اعلام کرده این رفتار به نوعی گروگشی است، گفت: آقای پیروانی فرمودند؟ من نشنیدم. چنین کاری نمی‌کنیم. برای ما پرسپولیس عزیز است و استقلال هم تاج سر است. 

او در پاسخ به این سوال که امروز با علی خطیر جلسه داشته یا خیر؟ عنوان کرد: ما تقریبا هر روز با دوستان نشست داریم و تلفنی هم صحبت می‌کنیم. دستور جلسه‌ای نبود. فکر می‌کنم اسفند ماه کشت زمین را داریم و درباره نگه‌داری زمین از ایشان مشورت گرفتم. پرسیدم که ایشان چه کمکی می‌تواند به ما کند که در چند روز آینده اعلام می‌کنیم. قرار شده هر دو تیم کمک‌های خوبی به ما کنند.

عسگریان درباره اینکه دو تیم باید اول بدهی‌شان را پرداخت کنند و سپس در آزادی میزبان باشند؟ گفت: استقلال و پرسپولیس به هر حال مشکلات خودشان را دارند و تامین منابع آنها به سختی انجام می‌شود. هر دو مجموعه زیر نظر وزارت ورزش و جوانان هستند و نمی‌خواهیم با توجه به شرایطی که دارند آنها را تحت فشار بگذاریم. تسویه حساب مطرح نیست و با کمک هم قرار شده شرایط زمین را فراهم کنید تا بازی‌های خوب و روانی داشته باشند. آقایان خطیر و درویش بزرگ ما هستند و به امید خدا با یکدیگر مشکلات را حل می‌کنیم.

عسگریان درباره نصب صندلی سکوهای تعمیر شده ورزشگاه عنوان کرد: به امید خدا بعد از اینکه بودجه تامین شود ما فاز جدید را شروع می‌کنیم. هر فاز بودجه جدیدی دارد. ما از عزیزان برنامه و بودجه امروز مهمانانی داریم و شرایطی را فراهم می‌کنند که بودجه زودتر تامین شود و صندلی‌ها را نصب کنیم.

«بازی استقلال و آلومینیوم این هفته در آزادی برگزار می‌شود؟» عسگریان در این خصوص گفت: تصمیمی که بازی‌ها اینجا برگزار شود یا نه از طرفی به سازمان لیگ مربوط است و از طرف دیگر شاید تیم‌ها بگویند می‌خواهیم در شهرهای دیگر میزبان باشیم. یک بحث هم بحث فنی زمین است که از منظر شرکت توسعه، وضعیت زمین را بازی به بازی بررسی می‌کنیم. در بازی نساجی با الهلال شرایط زمین مناسب بود اما بازی استقلال و هوادار شرایط مثل آن بازی نبود. بعد از این بازی باید بررسی کنیم. حق این زمین برای استقلال و پرسپولیس است.

عسگریان در مورد زمان آخرین بازی در ورزشگاه آزادی گفت: باید با دوستان استقلال و پرسپولیس صحبت کنیم. زمان کشت، اسفند ماه است. تا آن زمان به امید خدا برای چمن یک تصمیم خوب می‌گیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha