• سه‌شنبه / ۲ آبان ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402080201780
  • منبع : نمایندگی مازندران

توسط دادگستری مازندران انجام شد

آزادی ۹۱ نفر از محکومین جرائم غیرعمد از زندان شهرستان بابل

آزادی ۹۱ نفر از محکومین جرائم غیرعمد از زندان شهرستان بابل

ایسنا/مازندران با حضور رئیس کل دادگستری مازندران، ۹۱ نفر نفر از محکومین جرائم غیرعمد از زندان بابل آزاد شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری دامروز ر حاشیه بازدید از زندان شهرستان بابل اظهار کرد: امروز با حضور در زندان بابل ضمن ملاقات با مددجویان و استماع درخواست آنها، دستورات قانونی لازم در خصوص حل مشکلات مددجویان صادر شد.


رئیس کل دادگستری مازندران افزود: با بررسی‌های به‌عمل آمده در دادستانی شهرستان بابل و اداره کل زندان‌ها، ۹۱ نفر از محکومین جرائم غیرعمد و سایر جرایم که شرایط برخورداری از مرخصی پایان حبس را داشتند، شناسایی و امروز از زندان آزاد شدند.


حجت الاسلام والمسلمین اکبری تصریح کرد: رئیس قوه قضاییه بر بررسی مستمر احوال زندانیان اعم از محکومین و تحت قرار، تاکید ویژه دارند و این بازدیدها و سرکشی‌ها به همین منظور انجام می‌شود.


رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: همکاران قضایی در سراسر استان از زندان ها بازدید و مسائل و مشکلات قضایی مددجویان را مورد بررسی قرار می‌دهند تا ضمن مطرح شدن موضوع در شورای طبقه بندی دستورات لازم در این خصوص اتخاذ شود.


حجت الاسلام والمسلمین اکبری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با تلاش مضاعف کمیسیون عفو استانی، اسامی تعداد بسیاری از واجدین شرایط برخورداری از عفو در استان به کمیسیون عفو مرکزی در تهران ارسال شد که پس از طی مراحل قانونی، در سال جاری بیش از ۶۰۰ نفر از زندانیان استان که شرایط برخورداری از عفو را داشتند مشمول آزادی یا تخفیف مجازات شدند.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بابل و معاونین قضایی دادگستری استان در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha