• چهارشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۲ / ۰۱:۴۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402080301833
  • خبرنگار : 71659

ادامه بمباران غزه با بمب فسفری!

ادامه بمباران غزه با بمب فسفری!

ارتش رژیم صهیونیستی در حملات دیشب به غزه از بمب‌های ممنوعه فسفری استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، اشرف قدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که بیمارستان کودکان «الدره» در شرق غزه در پی حمله جنگنده‌های اسرائیلی با بمب‌های فسفری از خدمت خارج شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین برخی از شهرک‌ها و روستاهای مرزی لبنان را با بمب‌های فسفری هدف قرار می‌دهد.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا با بمب‌های فسفری اطراف شهرک الضهیره در جنوب لبنان را هدف حمله قرار داده است.

سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد که «متوجه شدیم که یگان‌های نظامی اسرائیل در بمباران غزه از بمب‌های فسفری استفاده کردند».

سازمان دیده‌بان حقوق بشر تایید کرد که رژیم صهیونیستی طی روزهای ۱۰ و ۱۱ اکتبر در حمله به غزه و لبنان از بمب فسفری استفاده کرده است.

بمباران غزه با بمب‌های خوشه‌ای و فسفری ساخت و ارسالی دولت انگلیس انجام می‌شود.

دولت آمریکا نه تنها هیچ واکنشی تاکنون به کودک‌کشی و ده‌ها مورد جنایت جنگی در غزه اعم از بمباران مناطق مسکونی با بمب‌های فسفری و خوشه‌ای و به خاک و خون کشیدن غیرنظامیان نشان نداده، بلکه پس از گذشت یک هفته از جنگ همچنان در حال توجیه وقیحانه جنایات این رژیم است و از جنایات آن دفاع می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۳ ۰۷:۳۷

بنام خدا بی تفاوتی، سکوت و انفعال در برابرهرگونه ظلم و ستم نسبت به همنوعان، صرف نظر از دین و نژادشان، با اصول انسانیت منافات دارد. جنایات فجیع و نسل کشی غیر نظامیان مظلوم فلسطین توسط رژیم آپارتاید و اشغالگر اسرائیل با کمک و حمایت دولت های آمریکا، انگلیس و سایر دولت های ضد بشر در سایه سکوت یا عدم اقدام موثر از جانب شخصیت ها، مجامع بین المللی و دولت ها روز به روز افزایش می یابد. اما از آنجا که اکثر رسانه های مهم دنیا تحت مالکیت یا نفوذ سرمایه داران بسیار بزرگ بین المللی و نظام سلطه هستند، واقعیاات حال و گذشته فلسطین و اسرائیل را وارونه جلوه می دهند. بنابراین وظیفه انسانی داریم در امر درک و نشر حقایق در حد توان تلاش کنیم. از نظر اینجانب کسانی که در فهم و نشر حقایق و روشنگری و برملا کردن دروغ و شایعات فعال هستند، حتی اگر دچار اشتباهاتی هم شوند، از افرادی که بی تفاوت یا ترسو هستند برای بشریت مفید تر می باشند.