• چهارشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۷
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1402080301853
  • خبرنگار : 71451

کارگروه ملی جوانان تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور راه اندازی می‌شود

کارگروه ملی جوانان تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور راه اندازی می‌شود

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی گفت: جوانان نخبه، ایثارگر انقلابی و تحصیل کرده در کارگروه ملی جوانان تشکل‌های شاهد و ایثارگر جذب خواهند شد و ویژه برنامه‌هایی برای آنان در بنیاد اجرا خواهد شد.  

به گزارش ایسنا،  دکتر رحیم نریمانی با اشاره به راه اندازی کارگروه ملی جوانان تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور توضیح داد: امروز پیوند نسلی و انتقال میراث فرهنگی و معنوی به یادگار مانده از شهیدان و ایثارگران به نسل‌های سوم،  چهارم و پنجم انقلاب اسلامی ضرورت دارد و سازمان‌های مردم نهاد بستر بسیار مناسبی برای انجام این هدف متعالی هستند.


وی جهاد تبیین با زبان و گفتمان امروزی  را برای  نسل جوان کشور ضروری دانست و افزود: فرزندان ایثارگر در قالب تشکل بهترین منابع انسانی و پل ارتباطی هستند تا بتوانند سرمایه فرهنگی و معنوی به جامانده از دوران حماسه و ایثارگری را صیانت کنند.

 
مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی کادرسازی، جوان گرایی و تقویت روحیه جهادی و عملیاتی را از اهداف تشکیل کارگروه ملی جوانان تشکل‌های ایثارگری کشور بیان کرد و گفت: جوانان نخبه، ایثارگر انقلابی و تحصیل کرده در این گروه جذب خواهند شد و ویژه برنامه‌هایی برای آنان در بنیاد اجرا خواهد شد.  


نریمانی ایجاد ارتباط موثر بین اعضای کارگروه جوانان و مسئولان نظام را از جمله فعالیت‌های پیش‌بینی شده برشمرد و خاطرنشان کرد: رویش‌ها در انقلاب اسلامی به برکت مکتب عاشورا و خون شهیدان والامقام قلیان و جریان دارد و این ظرفیت انسانی، مدل بومی و انقلابی توسعه یافتگی کشور است.


گفتنی است بنیاد شهید و امور ایثارگران در نگاه تحولی جدید اداره کل تشکل‌های شاهد و ایثارگری مشارکت‌های مردمی را در ساختار بنیاد تعریف و رویکرد اساسی به مردمی سازی فعالیت‌ها دارد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha