• چهارشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402080302143
  • خبرنگار : 71660

سی‌ان‌ان: حماس از نصب خطوط تلفن در تونل‌ها برای حمله به اسرائیل استفاده کرد

سی‌ان‌ان: حماس از نصب خطوط تلفن در تونل‌ها برای حمله به اسرائیل استفاده کرد

دو منبع آگاه اطلاعاتی را با ایالات متحده به اشتراک گذاشته‌اند که نشان می‌دهد حماس طی دو سال برنامه‌ریزی «تونل‌های مستحکمی را برای حمله به اسرائیل» ایجاد کرده و اعضای این جنبش با نصب خطوط تلفن‌هایی در این تونل‌ها، امکان برقراری تماس را فراهم کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، سی‌ان‌ان با استناد به این منابع می‌گوید، خطوط تلفن کار شده در این تونل‌ها به اعضای حماس این امکان را می‌دهد تا با یکدیگر به طور مخفیانه در تماس باشند و مقامات جاسوسی رژیم صهیونیستی نتوانند آن‌ها را شناسایی کنند.

طبق این گزارش، اعضای حماس از استفاده از کامپیوترها و تلفن‌ها در حین این دو سال خودداری کردند تا توسط جاسوسان آمریکایی و صهیونیستی شناسایی نشوند.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی ادعا می‌کنند که این تونل‌ها برای جاسازی راکت‌ها و مهمات استفاده می‌شوند و راهی برای اعضای حماس بدون آنکه دیگران متوجه شوند، فراهم می‌کند.

گزارش‌های منتشر شده در روزهای اخیر حاکی از آن است که حماس کاملا با برنامه‌ریزی و هوشمندانه دست به چنین عملیاتی زده است و در هر گزارش ضعف رژیم صهیونیستی بیشتر فاش می‌شود.

روزنامه نیویورک تایمز اخیرا در گزارشی از «حمله سازماندهی شده و بسیار دقیق حماس علیه اسرائیل» نوشت؛ حمله‌ای که حماس براساس آن درک عمیقی از «ضعف اسرائیل» داشته و از اسرار ارتش آن مطلع بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۵ ۰۴:۵۷

والا چی بگیم نظری نداریم ولی خب دمتون گرم اگه واقعا حماس این فکر رو اجرا کرده البته ناگفته نماند ایران باز فکرش نسبت ب حماس خیلی بالاتره

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۵ ۱۱:۵۷

وقتی مومنان ایمان و توکل و همت و شجاعت داشته باشند خداوند از غیب لشکر خود را به یاری آنها می فرستد انشاء الله به زودی اسرائیل غاصب نابود می شود و مردم مظلوم فلسطین به آرامش می رسند