• چهارشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402080302191
  • خبرنگار : 50604

فرمانده سپاه گنبدکاووس خبر داد

انعکاس عملکرد جهادی و امیدآفرین بسیجیان با زبان هنر

انعکاس عملکرد جهادی و امیدآفرین بسیجیان با زبان هنر

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه گنبدکاووس با اشاره به تلاش جریان معاند برای ناامید کردن مردم گفت: بسیجیان باید اقدامات جهادی و امیدآفرین خور را بیان و توطئه دشمنان را خنثی کنند.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی صبح سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ در جمع فرماندهان پایگاه‌ها و ائمه جماعات حوزه مقاومت شهری رسالت شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه شجره طیبه بسیج ، تجمع مدافعان عاشق انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اگر بسیجی عاشق نباشد، در دفاع از مردم در مقابل فتنه انگیزان و خدمت رسانی در سیل و زلزله و بیماری فراگیر جان خود را کف دست نمی‌گیرد و جانفدا نمی‌شود.

وی با بیان اینکه عشق به حضرت صاحب الزمان (عج) و ولایت فقیه بسیجیان را عاشق خدمت‌رسانی در همه سنگرها کرده است، گفت: بسیجیان کشور حقیقتا به عنوان بهترین مدافع اسلام و انقلاب اسلامی شناخته می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گنبدکاووس بسیج و سپاه را دو نهاد درهم تنیده دانست که با سربازی برای اسلام و ولایت به مردم خدمت می‌کنندو افزود: بسیجی یعنی مغز متفکر و نیروی انقلابی که پیشگام در رفع محرومیت، سازندگی و امیدآفرینی است.

فرمانده سپاه گنبدکاووس عنوان کرد: بسیجیان نباید اجازه دهند دشمنان در جنگ شناختی ذائقه ی نسل نوجوان و جوان را در فضای مجازی تغییر دهند و الگوهای افتخار، آرمانهای الهی و تاریخ پر افتخارشان را از آنها گرفته و جلوه دروغین را به نمایش در بیاورند.

وی با طرح این سوال که جریانات معاند اخبار دروغ را تولید و به ذهن مخاطب القاء می‌کنند، حالا چرا بسیجیان نباید در شبکه تشکیلاتی فضای مجازی عملکرد جهادی امیدآفرین خود را منعکس کنند، تصریح کرد: من به جد بر نکته امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر اینکه خدمات گسترده بسیج را هنرمندانه به اطلاع عموم برسانید تاکید دارم.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه انقلابی همزمان با جنگ سخت رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل در فلسطین و ایجاد فضای شبهه در باورهای ملت ها، باید با جهاد تبیین راه حق و باطل را به جوانان معرفی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha