• چهارشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402080302239
  • منبع : نمایندگی مازندران

اعزام تیم تخصصی دامپزشکی مازندران به روسیه

اعزام تیم تخصصی دامپزشکی مازندران به روسیه

ایسنا/مازندران سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران گفت: در راستای پیگیری مصوبات و تفاهمنامه منعقد شده با دولت روسیه یک تیم از مسئولین فنی و فعالین بخش خصوصی حوزه دامپزشکی مازندران به روسیه اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دامپزشکی مازندران، حمزه آقاپور کاظمی سرپرست اداره کل به نمایندگی از استاندار مازندران و به عنوان سرپرست تیم دامپزشکی به همراه مسئولین فنی و فعالین بخش خصوصی حوزه دامپزشکی مازندران به روسیه عازم شدند.

حمزه آقاپور اظهار کرد: با توجه به سفر امسال استاندار و تیم اقتصادی استان مازندران به روسیه و در راستای پیگیری مصوبات و تفاهم نامه منعقد شده و با دعوت سازمان دامپزشکی کشور روسیه، هیاتی از اداره کل دامپزشکی مازندران و نیز نمایندگان صادر کنندگان بخش خصوصی این استان جهت بررسی استانداردها و گذراندن آموزش‌های لازم به روسیه سفر کردند.

حضور تیم فنی و تخصصی دامپزشکی مازندران برای اولین بار در روسیه

وی ادامه داد: این دوره‌های آموزشی به مدت ۴ روز برگزار و مباحث مرتبط با شاخص‌ها و استانداردهای لازم جهت واردات محصولات غذایی به روسیه بررسی شد.

حضور تیم فنی و تخصصی دامپزشکی مازندران برای اولین بار در روسیه

سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران با تاکید بر درک و محوری تشخیص دادن گمرگ کشور روسیه از موقعیت مازندران در توسعه روابط ایران و روسیه با کشورهای "سی آی اس" گفت و تصریح کرد به دلیل سخت گیری‌های روسیه در رعایت شاخص‌ها و استانداردهای مواد غذایی در واردات محصولات غذایی به این کشور، سالانه بخش زیادی از محموله‌های وارداتی دنیا از جمله ایران برگشت می‌خورد و مشکلات زیادی را برای صادرکنندگان بخش خصوصی ایجاد می‌کرد که با توجه به توافقات صورت گرفته بخش زیادی از مشکلات صادرات محصولات کشاورزی و آبزیان مازندران به روسیه رفع خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha