• چهارشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402080302260
  • خبرنگار : 50214

عضو شورای شهر یزد خبر داد

بهره بردای از فاز اول بلوار امام باقر(ع) تا آخر سال/تقاطع صاحب الزمان در مرحله خاکبرداری

بهره بردای از فاز اول بلوار امام باقر(ع) تا آخر سال/تقاطع صاحب الزمان در مرحله خاکبرداری

ایسنا/یزد عضو شورای اسلامی شهر یزد از افتتاح معبر حضرت امام باقر(ع) به طول ۱۶۰۰ متر و عرض ۲۴ متر از میدان قرآن تا بلوار مدرس شهر یزد در آستانه سال نو خبر داد.

«محسن ابوترابی» به عنوان نماینده شورا در منطقه دو شهرداری با بیان این که در منطقه دو طرح با اهمیت در دستور کار است، گفت: یکی از طرح‌های مهم عمرانی منطقه، معبر حضرت امام باقر(ع) است که این طرح با طول ۱۶۰۰ متر و عرض ۲۴ متر از میدان قرآن تا بلوار مدرس ادامه دارد.

وی افزود: تملکات فاز یک این طرح حدفاصل بلوار مدرس به کوچه دکتر مرتاض با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد انجام شده و قرار است در روزهای آینده عملیات عمرانی فاز یک این طرح اجرا و تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

به گفته ابوترابی،  فاز دوم طرح نیز نیاز به ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که امید است با جابه‌جایی بودجه در سال جاری، بخشی از تملکات آن با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان انجام شود.

وی ضمن اشاره به این که مناطق کمتر برخوردار مورد توجه شورای ششم قرار دارد، تصریح کرد: ساماندهی میدان طلائیه محله حسن آباد مشیر، همچنین دیوار کشی و پیاده رو سازی منطقه با اعتبار شش میلیارد تومان تا پایان آذرماه به اتمام می‌رسد.

عضو شورای شهر یزد ادامه داد: با توجه به بارندگی و سیل سال گذشته، محله اکبرآباد یکی از مناطقی بود که در منطقه دو دچار خسارت شدیدی شد لذا در راستای دفع آب‌های سطحی اعتباری معادل ۳.۵ میلیارد تومان منظور شده که با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان عملیات آن در ماه های اخیر اجرا می‌شود.

وی گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ چاه جذبی در شهر حفر شده است تا هنگام بارندگی خانه‌ها و معابر دچار خسارت جدی نشوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، ابوترابی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان برای تقاطع غیر هم سطح حضرت صاحب الزمان(عج) در نظر گرفته شده که اکنون در مرحله خاکبرداری است و تا پایان خرداد ماه به طور کامل برای عبور و مرور خودرو ها به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha