• چهارشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402080302287
  • منبع : بازار

نمونه ای از بهترین‌ تشریفات مجالس در اصفهان

نمونه ای از بهترین‌ تشریفات مجالس در اصفهان

اگر برای برای برگزاری میهمانی و مراسم خود به دنبال بهترین‌های تشریفات مجالس در اصفهان هستید که بی‌دغدغه از پذیرایی میهمانان به سایر کارهای خود در مراسم برسید پیشنهاد ما رستوران وی آی پی اصفهان است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت رستوران وی آی پی، که یک رستوران با موسیقی زنده در اصفهان است و به صورت بوفه یعنی تمام سلف سرویس می‌باشد گزینه مناسبی برای برگزاری مراسم و سمینار و همایش می‌باشد. فضای مفرح و غذای با کیفیت و لوکیشن این رستوران اینجا را به یکی از بهترین تشریفات مجالس در اصفهان تبدیل کرده است. چراکه با ظرفیت پذیرایی ۴۰۰ نفر بصورت همزمان در محیطی لوکس و مفرح و حتی در صورت لزوم توانایی افزایش حجم خدمت‌رسانی به صورت همزمان برای ۱۰۰۰ نفر برای کلیه مراسم شما اعم از: جشن عقد، سالگرد ازدواج، جشن تولد، جلسات کاری، سمینارها، همایش های تبلیغاتی یا آموزشی، مراسم ختم و سوگواری ، مهمانی ها است.

ظرفیت بالای پارکینگ رایگان برای میهمانان یکی دیگر از دلایلی است که می‌تواند برای انتخاب یک مکان مناسب برای تشریفات مهم باشد و این رستوران این آپشن را دارد. قیمت خدمات با توجه به کیفیت و تنوع خدمات بسیار مناسب است و با وجود سالنی بزرگ در لاکچری ترین لوکیشن شهر اصفهان و تنوع بالای غذا و پیش غذا و دسر و نوشیدنی به صورت یکجا اینجا را به یکی از بهترین و خوش قیمت ترین سالن تشریفات اصفهان بدل کرده است.

نمونه ای از بهترین‌ تشریفات مجالس در اصفهان

گوشه ای از امتیازهای خاص رستوران وی آی پی به عنوان بهترین تشریفات مجالس در اصفهان

 ظرفیت پذیرایی ۴۰۰ نفر بصورت همزمان در محیطی لوکس و مفرح و حتی در صورت لزوم توانایی افزایش حجم خدمت‌رسانی به صورت همزمان برای ۱۰۰۰ نفر برای کلیه مراسم شما اعم از: جشن عقد، سالگرد ازدواج، جشن تولد، جلسات کاری، سمینارها، میتینگ های تبلیغاتی یا آموزشی، میزبانی تورهای داخلی و خارجی، مراسم ختم و سوگواری ، مهمانی ها، دورهمی ها و ...

  •  امکان سرو بیش از ۳۰ مدل غذای لذیذ، ده ها نوع دسر، سالاد و نوشیدنی بصورت همزمان
  •  امکان سفارش خدمات در هر ساعت از شبانه روز برای نزدیکترین وعده غذایی با هر تعداد مهمان
  • سعی در حداکثر تکریم به میزبانان و مهمانان عزیز با پرسنل آموزش دیده و گزینش شده
  • فضا و چشم انداز زیبای و کم نظیر این رستوران در اصفهان که با حضور در محل می‌توانید کاملا متوجه آن شوید
  • امکانات سمعی و بصری استاندارد و کاملا پیشرفته به همراه در اختیار بودن بهترین خوانندگان و نوازندگان و اجرای موسیقی زنده برای انجام مراسم شادی و یا موسیقی حزن انگیز و مداحی برای مراسم سوگواری
    ما مجموعه مدیریت و کارکنان رستوران وی آی پی، همواره با روی گشاده پذیرای نظرات و خواسته های مشتریان گرامی هستیم و نظرات و خواسته های مشتریان سرلوحه کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم با داشتن اطلاعات کامل و جامع از خواسته های مشتریان بر پایه دانش و توافق علمی بهترین خدمات را ارائه دهیم.

این اطمینان را به شما می‌دهیم که تنها با اعتماد و سپردن افتخار برگزاری مراسم به ما، در این لحظات شیرین و به یادماندنی زندگیتان، لحظه به لحظه در کنار شما و درخدمت مهمانان عزیز شما خواهیم بود، برای برگزاری مراسم در اصفهان، خدمات را به ما بسپارید و بدون هیچ دغدغه ای فقط به فکر خلق عمیق ترین شادی ها در مهمترین روز و شب های مجموعه خود باشید. ما این آرامش خاطر را برای شما تضمین میکنیم.

ما در مراسم در کنار شما بوده تا رویایی ترین خاطرات برای شما رقم بخورد و در فضایی بسیار شاد و مفرح با لذیذترین غذاها، دسرها، نوشیدنی ها و ... همراه با پذیرایی کاملا حرفه ای مطابق سلایق و آداب رسوم شما ، به‌طوری‌که در پایان مراسم تمام میهمانان با لبی خندان از رستوران خارج‌شده و میزبان از روند مراسم و کامل و بی نقص بودن آن رضایت کامل داشته و افتخار این را داشته باشیم که تنها گزینه انتخابی شما برای انجام مراسمات بعدی شما عزیزان باشیم.

هدف ما در خدمت‌رسانی صادقانه و مدرن به همشهری های عزیز است و حتی افق دید ما وسیع‌تر بوده و به برندی بالنده و افتخار آمیز در سطح کشور می اندیشیم طوری که از اصفهان شهر هنر و فرهنگ انتظاری کمتر از این متصور نیست.

برای برگزاری مراسم خود مستقیم با مسئول تشریفات رستوران وی آی پی با شماره تلفن ۰۹۱۳۱۲۶۱۹۰۰ تماس بگیرید

برای مشاهده تصاویر و امکانات بیشتر از سایت ما به آدرس https://vip-restaurant.ir دیدن کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۹ ۱۴:۲۳

خیلی رستوران خوبیه برا مراسم