• چهارشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402080302562
  • منبع : بازار

برای شروع فعالیت به سراغ خرید لیفتراک کارکرده بروید

برای شروع فعالیت به سراغ خرید لیفتراک کارکرده بروید

بسیاری از مجموعه‌های صنعتی و کارگاه‌های کوچک و بزرگ برای جابه‌جایی مواد اولیه، تجهیزات و محصولات خود از انواع لیفتراک استفاده می‌کنند. البته خرید لیفتراک یکی از عواملی است که می‌تواند هزینه‌های سنگینی را به مجموعه شما تحمیل کند.


به گزارش ایسنا به نقل از سایت لیفتراک برادران ،به همین علت، تعداد زیادی از کارگاه‌ها و مجموعه‌های صنعتی به جای خریدن لیفتراک نو، به سراغ خرید لیفتراک‌های کارکرده می‌روند تا بتوانند بخشی از هزینه‌هایشان را کاهش بدهند. اما شما برای انتخاب یک لیفتراک کارکرده سالم و مناسب باید به چه نکاتی توجه کنید؟ در این مطلب قصد داریم شما را با عوامل مختلفی که در زمان خریدن لیفتراک باید به آنها توجه کنید، آشنا کنیم.

برای خرید لیفتراک کار کرده به چه نکاتی دقت کنیم؟

همان‌طور که اشاره کردیم، خریدن لیفتراک یک تصمیم خیلی مهم است که می‌تواند هزینه‌های شما را به شدت افزایش دهد. ممکن است بسیاری از کارگاه‌های کوچک نتوانند از هزینه خریدن یک لیفتراک نو بر بیاند و به همین خاطر سراغ لیفتراک‌های کارکرده می‌روند. اما اگر در زمان خرید لیفتراک به مشخصات فنی و نوع کاربری آن توجه نکنید و برای کارشناسی لیفتراک از یک فرد باتجربه کمک نگیرید، ممکن است لیفتراک شما با مشکلات زیادی مواجه شود و هزینه‌های سنگینی را روی دست شما بگذارد. در ادامه به بعضی از مهم‌ترین نکاتی که برای خرید لیفتراک کارکرده باید به آنها توجه کنید، اشاره می‌کنیم.

توجه به نوع کاربری لیفتراک

مهم‌ترین نکته‌ای که باید برای خرید لیفتراک کارکرده به آن توجه کنید، این است که قصد دارید از لیفتراک در چه محیطی و برای چه منظوری استفاده کنید. به عنوان مثال، لیفتراک برای کار در فضایی باز مناسب باشد یا کار در فضاهای سرپوشیده؟ قصد دارید از لیفتراک برای بارگیری یا تخلیه بار از داخل کامیون استفاده کنید یا صرفا لیفتراک رو برای حمل بار در داخل انبار نیاز دارید؟ قبل از خرید لیفتراک باید حتما به این سوال‌ها جواب بدهید و در نتیجه به سراغ خرید لیفتراکی بروید که کاربری مناسبی داشته باشه.

ظرفیت حمل بار لیفتراک

ظرفیت لیفتراک برای حمل بار یکی دیگه از مواردیه که برای خرید لیفتراک کارکرده باید به اون توجه کنید. شما باید لیفتراکی رو بخرید که بتونه حجم بار مورد نظر شما در کارگاه به سادگی جابه‌جا کنه. اگر ظرفیت حمل بار لیفتراک مناسب نباشه، تعداد دفعات رفت و برگشت ماشین برای حمل بار افزایش پیدا می‌کنه که همین عامل باعث طولانی‌تر شدن فرایند جابه‌جایی بار و افزایش هزینه‌ها می‌شه.

قیمت لیفتراک کارکرده؛ مهم‌ترین عامل در کاهش هزینه‌ها

یکی از دلایل اصلی که تعداد زیادی از کارخانه‌ها و کارگاه‌های کوچیک و بزرگ به دنبال خرید لیفتراک کار کرده هستند، این است که بتوانند قسمتی از هزینه‌های خودرو کاهش دهند. سال ساخت و شرکت تولیدکننده لیفتراک از عواملی هستند که می‌توانند باعث افزایش یا کاهش قیمت یه لیفتراک کارکرده شوند. اگر سرمایه کافی برای خرید بهترین و جدیدترین مدل‌های لیفتراک را در اختیار ندارید، می‌توانید به سراغ گزینه‌های قدیمی‌تر تولیدشده توسط برندهای ارزون‌تر بروید.

البته فراموش نکنید که برای خرید لیفتراک‌های کارکرده و قدیمی‌تر حتما از یک کارشناس لیفتراک درخواست کنید که شرایط فنی ماشین را بررسی کند. چون اگر لیفتراک مشکلات فنی زیادی داشته باشد، خرید اون نه تنها باعث کاهش هزینه‌های شما نشده، بلکه هزینه‌های سنگین‌تری را هم روی دست شما خواهد گذاشت.

قبل از خرید لیفتراک حتما ابعاد آن را بررسی کنید

اگر شما قصد دارید لیفتراک کارکرده را برای جابه‌جایی بار در فضاهای سرپوشیده خریداری کنید، حتما این نکته را در نظر بگیرید که کارگاه شما از نظر فضا با محدودیت‌هایی مواجه است. به همین دلیل شما قبل از خرید لیفتراک باید حتما ابعاد مختلف آن، به خصوص ارتفاعش را مورد برررسی دقیق قرار دهید. اگر ارتفاع لیفتراک در هنگام بلند کردن بار از ارتفاع سقف کارگاه شما بیشتر باشد، مطمئنا نمی‌توانید از آن برای جابه‌جایی بار در فضای داخلی کارگاه استفاده کنید.

چطور لیفتراک‌های کارکرده رو با هم مقایسه کنیم؟

زمانی که برای خرید لیفتراک کارکرده به وبسایت‌ها یا مجموعه‌هایی مراجعه می‌کنید که در زمینه فروش و واردات لیفتراک فعالیت می‌کنند، با مدل‌های مختلفی از لیفتراک مواجه می‌شوید که توسط کمپانی‌های مختلف تولید شده‌اند و هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. در این مواقع، شما برای خرید لیفتراک دچار سردرگمی شدید می‌شوید و نمی‌توانید گزینه مناسبی را برای مجموعه خود انتخاب کنید. در چنین شرایطی شما باید لیفتراک‌های مورد نظرتان را با هم مقایسه کرده و تعداد گزینه‌هایتان را محدودتر کنید. اما چطور می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟

برای شروع فعالیت به سراغ خرید لیفتراک کارکرده بروید

مقایسه ویژگی‌ها و مشخصات ظاهری و فنی لیفتراک‌ها

یکی از روش‌هایی که می‌تواند فرایند خرید لیفتراک کارکرده را برای شما ساده‌تر کند، مقایسه مشخصات فنی و ظاهری لیفتراک‌ها است. شما می‌توانید ابعاد، ظرفیت بیشینه حمل بار، نوع سوخت مصرفی، قدرت موتور و سیستم کنترل لیفتراک‌ها را با هم مقایسه کنید. با این کار می‌توانید تعداد گزینه‌های خود را به سادگی محدود کنید. شما با انجام یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید این مشخصات را پیدا کنید.

مقایسه قیمت لیفتراک‌های برندهای مختلف

مقایسه قیمت لیفتراک‌ها یکی دیگر از روش‌هایی است که می‌تواند خرید لیفتراک کارکرده را برای شما راحت‌تر کند. فقط کافییست  لیست قیمت لیفتراک‌های برندهای مختلف را از این اینترنت پیدا کرده و این قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید. به این شکل لیفتراک کارکرده‌ای را که با بودجه شما هم‌خوانی دارد را پیدا می‌کنید.

بررسی نظرات کاربران در وبسایت‌های مختلف

همان‌طور که می‌دانید، امروزه وبسایت‌های فراوانی وجود دارند که مشخصات فنی و ظاهری انواع وسایل حمل‌ونقل و ماشین‌آلات صنعتی را با هم مقایسه می‌کنند. این وبسایت‌ها می‌توانند شما را برای خرید یک لیفتراک کارکرده مناسب راهنمایی کنند. در این سایت‌ها همه کاربران نظرات خود را درباره لیفتراک مورد نظر شما بیان می‌کنند. همچنین ممکن است شما در این وبسایت‌ها با گزینه‌های جدیدی روبه‌رو بشوید که قبل از این اصلا" آنها را در نظر نگرفته بودید.

برای شروع فعالیت به سراغ خرید لیفتراک کارکرده بروید

خرید بهترین لیفتراک‌های کارکرده از لیفتراک برادران

لیفتراک یکی از ماشین‌آلات گران‌قیمتی است که در صنایع مختلف کاربرد گسترده‌ای داره. بسیاری از مجموعه‌ها به خاطر قیمت بالای این ماشین، به سراغ خرید لیفتراک‌های کارکرده می‌رن تا بتونن هزینه‌های خودشون رو کاهش بدن. اگه شما هم به دنبال خرید یک لیفتراک کارکرده سالم و باکیفیت هستید، می‌تونید از خدمات مجموعه لیفتراک برادران استفاده کنین. این مجموعه با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه خرید و فروش انواع لیفتراک‌ آماده ارائه مشاوره به مشتریان عزیز است.

انتهای رپرتاژ آگهی
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha