• پنجشنبه / ۴ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402080402826
  • خبرنگار : 71443

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی نفوذ زمینی به غزه شد

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی نفوذ زمینی به غزه شد

رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد که نظامیان این رژیم شبانه وارد نوار غزه شدند تا به اهداف جنبش حماس حمله کنند.

به گزارش ایسنا، رادیو ارتش اسرائیل با ادعای اینکه نیروهای ارتش شامگاه چهارشنبه وارد نوار غزه شده‌اند، گفت این نفوذ بزرگ‌ترین تهاجم تا به امروز طی دو هفته گذشته است.

رسانه صهیونیستی جزئیات بیشتری درباره این خبر ادعایی خود منتشر نکرده است. مقاومت فلسطین نیز به این ادعا واکنشی نشان نداده است.

رژیم صهیونیستی پس از آغاز حملات گسترده خود علیه فلسطینیان در نوار غزه که تاکنون جان حداقل ۶۰۰۰ غیرنظامی از جمله کودکان را گرفته است، تهدید کرد که قصد انجام عملیات زمینی در غزه با هدف «پاکسازی از نیروهای حماس» را دارد.

شب گذشته اما مقامات آمریکایی و صهیونیستی به وال استریت ژورنال اطلاع دادند که رژیم صهیونیستی موقتا با درخواست آمریکا مبنی بر استقرار سیستم ضدهوایی خود برای محافظت از نیروهای آمریکایی در منطقه پیش از حمله زمینی برنامه‌ریزی شده این رژیم به غزه موافقت کرده است.

پنتاگون قصد دارد تا سیستم‌های ضدهوایی برای نیروهای خود در عراق، سوریه، کویت، اردن، عربستان سعودی و امارات بفرستد تا از آن‌ها در برابر حملات حفاظت کند.

رسانه آمریکایی امروز (چهارشنبه) گزارش داده مقامات آمریکایی تاکنون توانسته‌اند رژیم صهیونیستی را قانع کنند که تا زمان استقرار این سیستم‌ها، به سراغ تهاجم به غزه نرود.

روز یکشنبه گذشته گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس از ناکامی حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد و اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی یک نیروی زرهی این رژیم را که از سوی خان یونس چند متر از حصار مرزی گذر کرده بود، در کمین قرار داده و همچنین ۲ بولدوزر و یک تانک دشمن را منهدم کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۴ ۱۸:۳۱

دانستن تاریخ پیش از اینکه یک علم باشد یک هنر است. هنر کنار هم قرار دادن شواهد.‎ —————————————————————————— اکثر سیاستمداران و دولتمردانی که می شناسیم کاره ای نیستند و قدرت ظاهری دارند. دنیا تحت سلطه سازمانهای نظامیست که تمام امور را کنترل و مدیریت می کنند و برای انجام کارهای روزمره ملتها ، در ظاهر فردی را در عنوان رییس جمهور ، نخست وزیر و… به عنوان منتخب مردم معرفی می کنند این سازمانهای نظامی تا جایی که بتوانند در قدرتشان بزرگنمایی می کنند تا ترس بیشتری در جامعه ایجاد کنند و سلطه انها بر جامعه بیشتر شود تا جامعه را آنگونه که قدرت و منافعشان اقتضا می کند مهندسی و هدایت کنند. تا جایی که حدود ۸۰ سال با سلاح دروغین و خیالی هسته ای دردنیا ترس و وحشت ایجاد کردند و ملتها را به بردگی گرفتند. انها حتی برای باور دادن این سلاح دروغین ده ها سریال و فیلم در این زمینه ساختند که یکی از سریالهای مهم و شاخص انها سریال ۲۴ می باشد. که ۱۰ سال تمام با این سریال تلاش کردند که ترس از سلاح هسته ای را همچنان به جامعه القا کنند. این سریال نشان می دهد که باور دادن سلاح هسته ای چقدر برای انها اهمیت دارد که حاضرند هر هزینه ای را برای ساخت چنین سریالهایی بپردازند. و تمامی سازمانهای نظامی ، سیاسی ، اقتصادی و علمی در خدمت سازندگان چنین سریالهایی بودند. گلوبالیستها به شکل بسار حیله گرانه ای با ترکیب مفاهیم ریاضی ، فیزیک و شیمی به موضوع دروغین هسته ای جنبه علمی دادند و ان را به دانشگاه ها وارد کردند و از فوق دیپلم تا دکتری برای ان سطح تحصیلی ایجاد کردند تا راحت تر در باور ملتها قرار گیرد. سازمان های نظامی تا جایی که بتوانند بحرانهای اجتماعی و مخصوصا” جنگها را به ملتها تحمیل می کنند. و هیچ تمایلی ندارند که بحرانها فروکش نمایند و تا می توانند بحرانها و جنگها را کش و قوس می دهند چراغ هدایت جامعه باورهاست و تا دروغهایی همچون سلاح هسته ای ، سلاح نوترونی ، هارپ ، مثلث برمودا و چنین چرندیات و خزعبلاتی در باورهاست ، دنیا همواره شاهد جنگ ، بیماری ، بیکاری و تروریسم خواهد بود.