• پنجشنبه / ۴ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402080402855
  • خبرنگار : 50189

در زمینی به مساحت ۴ هکتار؛

بخش اعصاب و روان در بیمارستان افضلی‌پور کرمان احداث می‌شود

بخش اعصاب و روان در بیمارستان افضلی‌پور کرمان احداث می‌شود

ایسنا/کرمان چهار هکتار از ۱۶ هکتار زمین بیمارستان افضلی‌پور کرمان به بخش در حال احداث اعصاب و روان امام رضا علیه‌السلام تعلق گرفته که زیربنای آن ۲۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع است و در بهار ۱۴۰۴ به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان صبح امروز چهارم آبان‌ماه در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال احداث اعصاب و روان امام رضا علیه‌السلام کرمان بیان کرد: مجموعه شهید بهشتی، مناسب بیمارستان نبوده و ۴۵ سال عمر دارد و دیگر برای بیمارستان بودن مناسب نیست.

او ادامه داد: بیماران روانی مظلوم‌ترین بیماران هستند. لذا باید یک مکان مناسب و قابل قبولی برای درمان این افراد احداث شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه بیمارستان اعصاب و روان‌ کرمان درون بیمارستان افضلی‌پور احداث می‌شود، بیان کرد: خدمات دهی در این مکان راحت‌تر است زیرا در زون درمانی قرار دارد.

فداکار تصریح کرد: دستگاه‌های خدمت‌رسان حداکثر تخفیف را به این مجموعه بدهند تا سریعتر این بخش به بهره‌برداری برسد.

او با بیان این مطلب که در محوطه‌سازی، ما و شهرداری کمک می‌کنیم، افزود: ورود خیّر برای احداث این مجموعه با هزینه‌های گزافی که دارد، کار بزرگی است.

استاندار کرمان با اشاره به تأثیر فضا در بازسازی روحی بیماران اظهار کرد: معماری و فضای سبز این مکان به‌گونه‌ای باشد که در روحیه بیمار تاثیر بگذارد.

او تاکید کرد: مسائل تاسیساتی این بخش تا دو ماه آینده حل شده و دستگاه‌های خدمت‌رسان همکاری لازم برای تکمیل زیرساخت‌های این بخش را انجام دهند.

همچنین دکتر مهدی احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این بازدید گفت: نیت خیر به دیگران منتقل می‌شود و پس از حضور خیّر برای احداث بخش اعصاب و روان امام رضا علیه‌السلام، خیّر دیگری نیز برای احداث ۱۵ سوییت برای همراهان بیمار در بیمارستان ورود پیدا کرد و اکنون در حال کار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha