• پنجشنبه / ۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402080402889
  • خبرنگار : 50534

معاون استاندار:

دانشجویان موجب اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی هستند

دانشجویان موجب اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی هستند

ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: این روزها، آزادی‌خواهان جهان یک صدا مظلومیت فلسطین را حتی در قلب کشورهای حامی این رژیم فریاد می‌زنند.

ابوالفضل رفیعی شامگاه روز گذشته (۳ آبان‌ماه) در مراسم آغاز سال‌تحصیلی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور زنجان، به جنایات رژیم ظالم صهیونیستی اشاره کرد، گفت: جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس این روزها بیش از گذشته چهره پلید اسرائیل غاصب را نمایان ساخته و دیگر مظلوم نمایی این رژیم کودک‌کش، خریداری در بین مردم جهان و فطرتهای بیدار ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه دانشجویان با قرار گرفتن در مسیر تحصیل و تذهیب، موجب اقتدار ایران اسلامی هستند، افزود: اگر بخواهیم دانشگاهی با نشاط، علمی و خلاق داشته باشیم باید از ظرفیت‌های بالقوه دانشگاه و فرصت‌های موجود بهره بگیریم.

این مسئول با تاکید بر اینکه دانشجویان بایستی در خط مقدم آگاهی‌دهی به جامعه باشند، تصریح کرد: علیرغم هجمه تبلیغاتی که دشمن در قالب جنگ ترکیبی و شناختی دارد، شاهد رشد و ارتقاء علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها در جمهوری اسلامی ایران هستیم.

رفیعی یادآور شد: علم اقتدار می‌آورد و ایران قوی و پیشرو در علم و فناوری موجب ترس و هراس دشمنان است و همه دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که جمهوری اسلامی با چشم‌انداز روشنی در مسیر پیشرفت قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه علم و پژوهش از مولفه‌های مهم طی مسیر تکاملی انقلاب اسلامی در رسیدن به قله و تمدن نوین اسلامی است، گفت: همه تلاش‌ها بر این است که با وجود برخی نارسایی‌ها و کمبودها، این مسیر درست طی شود.

وی به توسعه دانشگاه‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: نقش موثر و سازنده بانوان در جایگاه‌های کسب شده علمی بر کسی پوشیده نیست.

رفیعی دانشجویان را ریل ‌گذاران رشد و توسعه جوامع دانست و گفت: راه پیشرفت و ترقی کشور با اتکا به نیروهای نخبه جوان، مؤمن و متخصص خواهد بود و این دانشگاه‌ها هستند که می‌توانند بیشترین سهم را در این زمینه ایفا کنند.

این مسئول از دانشجویان خواست در محیط‌های دانشگاهی بر افزایش سطح سواد رسانه‌ای و دشمن شناسی هدف‌گذاری داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha