• پنجشنبه / ۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402080402900
  • خبرنگار : 50291

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد:

مراسم‌های مردمی بزرگداشت شهید والامقام آرمان علی وردی در تهران برگزار خواهد شد

مراسم‌های مردمی بزرگداشت شهید والامقام آرمان علی وردی در تهران برگزار خواهد شد

ایسنا/تهران رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ۳ مراسم مردمی بزرگداشت شهید والامقام آرمان علی وردی در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی با اشاره به آیه «ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون» صبح پنجشنبه ۴ آبان ماه طی سخنانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: شهدا ، شمع محفل بشریت اند ، آری آنان که با رفتن شان به ما درس آزادگی و غیرت و شجاعت آموختند ؛ آنان که مردانه از جان گذشتند تا آسایش و آرامش را به ما هدیه کنند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: به روان پاک تمام شهدا ، از شهدای صدر اسلام ، تا شهدای دشت کربلا ، شهدای دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم ، شهدای امنیت و شهدای سلامت درود می فرستیم ؛ نام و یاد شهدای امنیت و جنگ ترکیبی سال ١۴٠١ برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی زنده و رسواگر فتنه گران و اربابان آمریکایی و صهیونیستی آنها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: ضمن گرامیداشت یاد این شهدای مظلوم به اطلاع مردم عزیز و انقلابی تهران می رساند که مراسم مردمی بزرگداشت شهید والامقام آرمان علی وردی در تهران به شرح زیر برگزار خواهد شد. 

١- مراسم اول: در تاریخ ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ ، ساعت ١٨ در حسینیه فاطمه الزهرا (س) واقع در میدان سپاه ، خیابان پادگان ولی عصر برگزار می شود.

٢-مراسم دوم: در تاریخ ۵ آبان ماه ۱۴۰۲ ، ساعت ١۵ به نشانی شهرک اکباتان، خیابان ورزش، مقتل شهید برگزار می‌شود.

٣- مراسم سوم: در تاریخ ۵ آبان ماه ۱۴۰۲ ، از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام علی (ع) واقع در شهران برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: از عموم مردم فهیم و ولایت مدار تهران دعوت به عمل می آید به منظور ارج نهادن به مقام والای آن شهید و شهادت و تجدید میثاق با شهدا ، بالاخص شهدای امنیت در این مراسم حضور به رسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha