• پنجشنبه / ۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402080402960
  • خبرنگار : 50093

سرمربی نیان الکترونیک مشهد:

به کسب نتیجه با بازیکنانم در لیگ برتر خوش‌بین هستم 

به کسب نتیجه با بازیکنانم در لیگ برتر خوش‌بین هستم 

ایسنا/خراسان رضوی حامد صمدی گفت: به تیم نیان خوش‌بین هستم و امیدوارم بتوانیم امتیازهای بازی‌های خانگی را به طور کامل کسب کنیم و در بازی‌های خارج از خانه نیز نمایش خوبی داشته باشیم.

حامد صمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: در یکشنبه هفته جاری یک بازی سنگین مقابل پاس در گرگان داشتیم. مدتی بود که از شرایط بازی دور بودیم و بازیکنانم در ست نخست این بازی هنوز تحت تاثیر بازی قبلی خود بودند.

وی با اشاره به کیفیت خوب تیم مس خاطرنشان کرد: مس رفسنجان تیم باکیفیتی دارد و هفته گذشته تیم طبیعت یکی از تیم‌های خوب فصل جاری را شکست داد. قطعا از این پس، بیش از این‌ها از این تیم خواهیم شنید.

صمدی با اشاره به عملکرد خوب تیمش در آغاز این فصل نسبت به فصل گذشته گفت: فصل گذشته را با ۴ شکست آغاز کردیم، اما امسال به دلیل اینکه تمرینات خود را زودتر آغاز کردیم پس از ۲ بازی ۴ امتیاز داریم که نشان می‌دهد شرایط نیان نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

وی اضافه کرد: ۹۰ درصد بازیکنان نیان نسبت به فصل گذشته تغییر کرده‌اند، اما شاید تجربه بازیکنان فصل گذشته را نداشته باشند. به این تیم خوش‌بین هستم و امیدوارم بتوانیم امتیازهای بازی‌های خانگی را به طور کامل کسب کنیم و در بازی‌های خارج از خانه نیز نمایش خوبی داشته باشیم تا بتوانیم نسبت به فصل گذشته نتیجه بهتری کسب کنیم.

سرمربی نیان الکترونیک بیان کرد: امسال ستاره خاصی نداریم، پوریا یلی بازیکن ملی‌پوش و کاپیتان تیم ما است، اما سایر بازیکنان جوان و جنگنده هستند و تیم فوق‌العاده با اخلاق و متعهدی داریم که به آنان به خصوص در بازی‌های خانگی بسیار امیدوار هستم.

صمدی یادآور شد: نسبت به سال گذشته پیش از آغاز لیگ ۲ ماه تمرین داشته‌ایم که به هماهنگی نسبی بیشتری دست پیدا کرده‌ایم. اگر بازی تدارکاتی بیشتری پیش از آغاز لیگ داشتیم، قطعا در دیدار با پاس نتیجه دیگری حاصل می‌شد، چون تیم مس رفسنجان قدرتمندتر از پاس گرگان بود.

وی با اشاره به عملکرد داوران در این بازی تصریح کرد: در دیدار با پاس داوران خط بسیار عملکرد ضعیفی داشتند. در این دیدار نیز با وجود اینکه میزبان بودیم ۲ داورخط بازی ضعیف بودند. تقاضا داشتم که در چینش داوران خط دقت بیشتری داشته باشند. این مشکل نیز تا زمانی که VAR وجود نداشته باشد ادامه‌دار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha