• پنجشنبه / ۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402080402993
  • منبع : بازار

بازار آهن تهران کجاست؟

بازار آهن تهران کجاست؟

در این مقاله به بررسی بازار آهن شادآباد و بازار آهن مکان خواهیم پرداخت و بخش‌های مختلف این دو مجتمع خرید و فروش آهن‌آلات را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت آهن آنلاین، هنگامی که صحبت از آهن آلات باشد بازار آهن شادآباد و بازار آهن مکان یکی از  اولین و مهمترین جاهایی هستند که به ذهن می رسند. مجتمع آهن مکان و بازار بزرگ آهن تهران با اینکه از لحاظ اسمی شبیه هستند ولی دو مجتمع جدا و متفاوت هستند که هر یک در منطقه‌ای از تهران واقع شده‌اند. برای اطلاعات بیشتر از قیمت آهن در بازار آهن تهران در ادامه با ما همراه باشید.  شرکت آهن آنلاین با ارائه قیمت‌های لحظه‌ای آهن آلات، نقش مهمی در شفافیت بازار آهن تهران ایفا می‌کند.

محصولات فولاد امروزه کاربردهای متنوع و گسترده‌ای دارند به طوری که کاربرد آنها در زندگی شهری بر کسی پوشیده نیست. بورس آهن تهران مورد توجه صنایع مختلف ساختمان‌سازی و کارخانه هاست. بازار آهن و فولاد تهران محلی است که در آن شما می‌توانید به طور مستقیم از فروشندگان عمده فروش آهن تهران خرید انجام دهید.

مقاله پیش رو اطلاعات مفیدی جهت شناخت این مکان‌ها و نیز تحلیل تغییرات قیمت فولاد را در اختیار شما مخاطبین قرار می‌دهد.

بخش‌های مختلف بازار آهن تهران

بازار آهن استان تهران که با نام بازار آهن تهران یافت آباد نیز شناخته می‌شود از بزرگترین مراکز خرید و فروش محصولات تولیدی کارخانه های فولادی ایران بوده که از سه بخش عمده تشکیل شده است. در بخش آهن فروشان مقاطع استیل مثل: میلگرد، پروفیل، نبشی و ناودانی و همچنین کالاهای آلومینیومی و مسی به فروش می‌رسد.

بخش ابزار نیز انواع ابزار آلات صنعتی مانند: پیچ و مهره و مته را برای فروش ارائه می‌کند. در بخش تولیدات فلزی نیز نرده‌های فلزی و استیل، درب و پنجره‌های فولاد قابل خریداری است.

آدرس بازار آهن

بازار بزرگ آهن آلات تهران که موقعیت آن در محله شادآباد است؛ محل آن منطقه هجده تهران در نزدیکی بزرگراه فتح در بخش جنوب غربی قراردارد. میدان شیر شیرینی و نیز فردوسی در نزدیکی این مجتمع قرار گرفته است.

اکنون شاید می‌خواهید بدانید که آهن مکان تهران کجاست در پاسخ باید گفت که محل این بازار آهن جنوب تهران در بزرگراه آزادگان واقع گردیده است.

برای رفتن به این محل‌های تجاری اگر از اتومبیل شخصی استفاده می‌کنید بهتر است با مسیریاب و در نظر گرفتن محدودیت های ترافیکی سریع‌ترین راه را پیدا کنید. اما اگر قصد دارید از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنید، پیشنهاد می شود بیشتر مسیر را مترو استفاده کنید و باقیمانده راه را اتوبوس یا تاکسی سوار شوید.

شماره تماس بازار آهن تهران

بازار آهن تهران یکی از بزرگترین و معتبرترین بازارهای آهن آلات در ایران است. این بازار در منطقه شادآباد تهران واقع شده است و دارای بیش از ۵۰۰۰ واحد صنفی فعال است.در بازار آهن تهران شماره تماس هر یک از مغازه‌ها شماره تلفن همراه و شماره ثابت اختصاصی خودشان است.

بازار آهن تهران کجاست؟

بازار آهن، مکان تهران

ساعت کار بازار آهن

طبق آخرین اطلاعات در دسترس، ساعت کار بازار آهن شادآباد از شنبه تا چهارشنبه یعنی ۵ روز هفته از ساعت ۹ تا ۱۷ است و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۹ تا ساعت ۱۴ دایر است.

بازار آهن فروشان تهران کجای بازار آهن قرار دارد؟

برای رفتن به بخش بازار آهن فروشان تهران در مجتمع شادآباد توصیه می‌شود از بلوار بهار حرکت کنید تا در مجاورت بلوار امتداد مغازه‌ها را ببینید و در صورت تمایل به داخل بپیچید و وارد شوید. البته همانطور که ذکر شد در ساعت بازار آهن شادآباد در تهران وقت محلی مراجعه کنید.

مقایسه بازار آهن شادآباد و آهن مکان

بدیهی است که تلاش هر دو مجتمع آزادگان جنوب و بازار آهن شادآباد تهران، استان تهران این بوده است که بستر مناسبی برای خرید فروش مقاطع فولادی فراهم کنند و واقعیت این است که هر یک مزیت‌های خاص خودشان را دارند. اینکه کدام یک را برای خرید انتخاب کنید بستگی به اولویت‌های شما دارد. در این بخش به بررسی چند مورد مهم می‌پردازیم:

  • قیمت محصولات: غالبا به دلیل اینکه در شادآباد مراکز فروش و به تبع آن فروشندگان زیادی حضور دارند می‌توان محصولات فروش آهن بازار تهران را با قیمت ارزان‌تر و رقابتی‌تری پیدا کرد. البته همه فروشندگانی که به اعتبار تجاری خود اهمیت می‌دهند سعی می‌کنند در حرفه خود قیمت منصفانه‌ای را برای خریداران عرضه کنند.
  • زمان تاسیس: از لحاظ قدمت و سابقه مجتمع تجاری ۱۷ شهریور بازار آهن نسبت به جنوب قدیمی‌تر است.
  • تنوع و گستردگی اجناس: شادآباد نسبت به بازار آهن تهران آزادگان توانسته تنوع بیشتری از برخی کالاهای فولادی و تسمه در خود جای دهد.
  • وضعیت ترافیک و پارکینگ: خیابان‌هایی که به شادآباد می‌رسند کم‌عرض هستند و تردد ماشین آلات سنگین را دشوار می‌کنند. اما بازار آهن مکان استان تهران، در مجاورت خیابان های عریض قرار دارد و عبور وسایل سنگین با چالش کمتری همراه است. در آزاداگان فضای بیشتری برای پارک اتومبیل فراهم شده است.
  • فاصله و دسترسی‌پذیری: با اینکه مسافت خیابان بهاران بازار آهن تهران برای مراجعه کمتر است ولی مجتمع دیگر برای دسترسی در موقعیت بهتری قرار دارد. باز هم البته توجه داشته باشید که وضعیت ترافیک راه بیشتر از طول راه در زمان رسیدن تاثیر دارد.

کدام بازار آهن تهران بهتر است؟

همانطور که مشاهده کردید اگر قیمت و تنوع محصولات برای‌تان اهمیت بیشتری دارد، شادآباد گزینه مناسب‌تری است. ولی چنانچه بحث پارکینگ، ترافیک و هزینه‌های باربری و حمل نقل برای شما مهم‌تر است، مجتمع آزادگان گزینه بهتری به نظر می‌رسد.

اگر می‌خواهید کسب‌وکار فروش فرآورده‌های فولادی راه اندازی کنید خرید مغازه در بازار آهن تهران از این لحاظ که سابقه و قدمت بیشتری دارد می‌تواند گزینه بهتری باشد. از طرفی شاید با قرار گرفتن در لیست آهن فروشان تهران در آهن مکان بتوانید بهتر دیده شوید. میزان مشتریان موجود و میزان رقابت دو شاخصه مهمی است که باید قبل از تصمیم‌گیری آنها را ارزیابی کنید.

قیمت آهن در بازار آهن تهران

قیمت آهن آلات بازار تهران نیز مانند سایر مارکت‌ها از نوسانات مستثنی نیست. به دلیل تغییرات لحظه‌ای نمی‌توان قیمت ثابتی را تعیین نمود اما باید دانست که تغییرات هزینه‌های انرژی، سوخت و قیمت فولاد نیز تاثیرات خود را خواهند گذاشت.

بازار آهن تهران کجاست؟

 بازار آهن شادآباد تهران

پیگیری مداوم قیمت‌ها موجب خواهد شد که ضمن یافتن بهترین زمان‌های خرید و فروش، در بلند مدت بتوانید بر تحلیل نمودار نوسانات فولاد مسلط شوید. چنانچه شغل شما ایجاب می‌کند که از آخرین وضعیت روندهای مارکت مطلع شوید یا از علاقه مندان به این حوزه هستید توصیه می‌کنیم سایر مقالاتی که در بلاگ سایت آهن آنلاین منتشر می‌شود را نیز از دست ندهید. در ادامه به بررسی قیمت‌ها در تابستانی که گذشت می‌پردازیم.

نگاهی به تحولات اخیر بازار آهن

قیمت های بازار آهن تهران در تابستان امسال با تحولاتی همراه بود. از اواخر تیرماه تا اوایل مرداد ماه یعنی در مدت زمان حدود یک هفته قیمت‌ها نزولی شد و سپس دوباره با رشد قیمتی تا اواخر مرداد روند صعودی ثبت کرد. در ماه شهریور نمودار وضعیت با ثبات و پایدار قیمتی به خود گرفته است. با اینکه در زمان نگارش مقاله بازار آهن تهران امروز وضعیت ثابتی را می‌گذراند اما در بررسی کلی می‌توان گفت که قیمت‌ها از تیر ۱۴۰۲ تا شهریور ۴۰۲ با مقداری کاهش همراه بوده است. امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما خوانندگان گرامی بوده باشد، جهت اطلاع از قیمت آهن تهران امروز به طور لحظه‌ای حضور شما در سایت آهن آنلاین را ارج می‌نهیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha