• پنجشنبه / ۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402080403033
  • خبرنگار : 71576

زهرا نعمتی: در فینال خوب تیر زدیم/ عرب‌عامری: حس فوق‌العاده‌ای است

زهرا نعمتی: در فینال خوب تیر زدیم/ عرب‌عامری: حس فوق‌العاده‌ای است

ملی پوشان ایران پس از کسب مدال طلا در مسابقات میکس ریکرو بازی‌های پاراآسیایی، از حس و حال خوب خود صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، زهرا نعمتی پس از کسب مدال طلای میکس ریکرو بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: اتفاق خیلی خوبی افتاد و خیلی خوب کار کردیم. تیرهای خوبی زدیم. همه تلاشمان را کردیم و خدا را شکر به مدال طلا ختم شد و باعث افتخار بود.

او افزود: همه تلاشم برای طلا بود و از این بابت خیلی خوشحالم. این مدال را به همه مردم عزیز کشورم تقدیم می‌کنم. از این پس تمام تلاشمان را برای موفقیت در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس انجام می‌دهیم.

عرب‌عامری: حس فوق‌العاده‌ای است

محمدرضا عرب عامری نیز پس از کسب مدال طلا در بخش ریکرو میکس تیمی تیروکمان اظهار کرد: حس فوق‌العاده‌ای دارم و چه چیزی بهتر از اینکه انسان ثمره مدت زیادی از تلاش و تمرین خود را بگیرد و بتواند به مدال طلا برسد. بویژه اینکه رقبای قدرتمندی هم داشته باشد.

کماندار طلایی ایران در پاسخ به این سوال که در فینال مسابقات مقتدرانه چین را از پیش رو برداشتند، گفت: همه این ها لطف خدا بود. ما در مرحله مقدماتی در جایگاه دوم قرار گرفته بودیم و در فینال با دعای مردم و لطف خدا عالی ظاهر شدیم و به پیروزی رسیدیم.

عرب عامری در پایان گفت: برای پارالمپیک هم برای کسب مدال برنامه دارم و تمام تلاشم را خواهم کرد.

الهام صالحی: از رکوردم راضی نیستم

الهام صالحی که در پرتاب نیزه کلاس F54 رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو دومین مدالش را به دست آورد، گفت: خوشحالم که مدال دوم را برای کاروان فرزندان ایران به دست آوردم. رشته اصلی که اولویتم بود، پرتاب وزنه بود که خدا را شکر توانستم در این ماده به مدال طلا برسم. در پرتاب نیزه هم تلاشم را کردم اما نتوانستم مدال بهتری به دست بیاورم.

او با اشاره به رکوردی که در این مسابقه ثبت کرد، گفت: از رکوردم راضی نیستم اما همین که به مدال رسیدم، برایم لذت بخش است. شش ماه آینده مسابقات جهانی ژاپن را در پیش دارم که امیدوارم بتوانم با تلاش و انگیزه زیاد و همچنین برنامه‌ریزی بهتر، برای این مسابقه آماده شوم و به موفقیت برسم.

ظفر ذاکر: خوشحالم که دو سکو برای ایران شد

به گزارش خبرنگار ایسنا، ظفر ذاکر، ملی‌پوش پارادوومیدانی ایران پس از کسب نشان نقره در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو گفت:« اینجا قدری به لحاظ تغذیه شرایطم بهم ریخت اما با این حال توانستم نقره این ماده را به دست بیاورم.»

ذاکر که با حد نصاب ۱۱.۱۶ متر بعد از حامد امیری در رده دوم قرار گرفت، ادامه داد:« خدا را شکر می‌کنم که طلا و نقره این ماده به ایران رسید و این موضوع بسیار خوشحال‌کننده‌ است.»

ذاکر در خصوص برنامه‌اش برای بازی‌های پارالمپیک پاریس نیز گفت:« باید با مربی‌ام در این مورد مشورت و سپس برنامه‌ریزی کنم.» 

او در پایان مدالش را به خانواده‌اش تقدیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha