• پنجشنبه / ۴ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402080403229
  • منبع : نمایندگی گیلان

پیوس: بردیم اما هنوز از تیم راضی نیستم

پیوس: بردیم اما هنوز از تیم راضی نیستم

ایسنا/گیلان سرمربی تیم سپیدرود رشت پس از برتری مقابل پاس همدان با اشاره به اینکه بازی خوبی توسط دو تیم انجام شد، گفت: در این بازی استرس زیادی داشتیم و به دنبال سه امتیاز مسابقه بودیم.

فرشاد پیوس با بیان اینکه تعداد زیادی موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم که متأسفانه از دست دادیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اظهار کرد: تیم حریف، تیم بسیار خوبی بود، قدمت زیاد و بازیکنان خوبی دارد همچنین می‌دانستیم که در ضدحملات خطرناک هستند.

پیوس ادامه داد: سعی کردیم با تعداد بازیکنان بیشتری به زمین حریف نفوذ کنیم و به همین علت تعداد موقعیت‌های زیادی داشتیم البته در بازی مقابل بندرعباس نیز تعداد زیادی موقعیت داشتیم که متأسفانه تبدیل به گل نشدند.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه ما هفته به هفته در حال بهتر شدن هستیم، تصریح کرد: با این وجود و با توجه به ظرفیت و پتانسیل بازیکنانی که داریم فعلا از تیم راضی نیستم.

وی با تقدیر از هواداران تیم سپیدرود رشت، بیان کرد: خداقوت به هواداران سپیدرود می‌گویم که از اول تا انتهای بازی تیم را تشویق کردند، ان‌شاءالله همیشه سلامت و بالای سر تیم باشند.

پیوس همچنین ضمن قدردانی از مالک باشگاه سپیدرود رشت، اظهار داشت: بخشی از بدهی‌های باشگاه و ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان توسط مالک پرداخت شده است.

سرمربی تیم سپیدرود رشت افزود: مالک باشگاه ورزشی است و به فکر کار کردن برای باشگاه است؛ کار کردن با چنین مدیرانی بسیار راحت‌تر است.

پیشکسوت فوتبال کشور با تأکید بر اینکه باز هم اعلام می‌کنم که از بازیکنان راضی نیستم، گفت: به امید خدا بازی به بازی بهتر می‌شویم تا بتوانیم دل هواداران تیم را شاد کنیم.

وی در خصوص تعویض طلایی خود که پیروزی تیم نیز شد، اظهار کرد: امیرعباس حسنی بازیکن خوبی است که خوشبختانه با حضور خود توانست گل برتری تیم را نیز وارد دروازه حریف کند.

پیوس ادامه داد: امروز در ذخیره‌های تیم ۵ بازیکن زیر ۲۳ سال داشتیم که هرکدام وارد زمین شدند بسیار خوب بازی کردند اما کار سختی داریم و امیدوارم هواداران ما را دعا کنند تا به هدفی که می‌خواهیم؛ برسیم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت علت گل نکردن موقعیت‌های طلایی توسط بازیکنان را وجود استرس بالای بازیکنان دانست و تصریح کرد: فکر کنم تنها تیم هستیم که در تمرینات این مقدار روی دروازه کار می‌کنیم و رفته به رفته هماهنگ‌تر می‌شویم تا آن تیم که من می‌خواهم، شکل گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha