• پنجشنبه / ۴ آبان ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402080403251
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

آخرین اخبار انتظامی آذربایجان شرقی

آخرین اخبار انتظامی آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی مراغه از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۴۵ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر اظهار کرد: طرح ارتقای امنبت اجتماعی به منظور برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم که با تخلفات حادثه‌ساز و آلودگی صوتی و حرکات نمایشی باعث نارضایتی شهروندان شده بودند، اجرایی شد.

وی افزود: این طرح با حضور ماموران پلیس راهور و انتظامی اجرا شد و جلوی مدارس و معابر عمومی شهر را تحت پوشش قرار دادند، در همین رابطه ۴۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی بیان کرد: راکبان متخلف با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فارسی با تاکید بر این‌که برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم و خطر آفرین به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: موتورسیکلت سواران ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در هر چه بهتر برقرار کردن نظم و امنیت شهرستان یاری کنند.

دستگیری سارق و کشف خودروی سرقتی در ملکان

فرمانده انتظامی ملکان نیز از دستگیری سارق و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی ریحانی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام یک فقره سرقت خودرو از شهرستان ملکان بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که ماموران با فعال کردن گشت‌های نامحسوس و اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای متهم و خودروی سرقتی شدند، افزود: متهم طی پایش و مراقبت‌های انجام گرفته از محل در مخفیگاهش زمین گیر و دستگیر و خودروی مسروقه کشف و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی به شهروندان توصیه کرد که هشدارهای پلیسی را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

رفع تصرف اراضی حریم جاده روستایی در ملکان  

فرمانده انتظامی ملکان در ادامه از رفع تصرف قریب به ۱۰۰۰ متر مربع از حریم جاده روستایی مسیر آروق خبر داد. 

وی در بیان جزئیات این خبر اعلام کرد: در پی شکایت اداره راه و ترابری ملکان مبنی بر تصرف غیرقانونی حریم جاده مسیر ملکان -روستای آروق توسط افراد محلی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: در بررسی‌های میدانی مشاهده شد که افراد با تصرف نزدیک به ۱۰۰۰ مترمربع از حریم جاده، با دیوار کشی گسترده، زمین‌های موصوف را از وضعیت باغی تغییر داده و به حریم جاده تجاوز کرده‌اند.

ریحانی اظهار کرد: با همکاری ماموران انتطامی و نمایندگان اداره راه و ترابری و دهیاری، دیوار و موانع حریم جاده تخریب، آزادسازی و رفع تصرف شد. 

وی، ارزش زمین‌های رهاسازی شده را برابر نظر کارشناسان تقریبا ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

دستگیری سارق سیم و کابل با کشف ۱۱فقره سرقت در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری یک سارق با کشف ۱۱ فقره سرقت در شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن رفیعی در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح امنیت محله محور و مقابله قاطع با سارقان و در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی‌ها و تحقیقات لازم، سارق سابقه دار در رابطه با سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی که پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی در عملیاتی توسط ماموران پلیس کلانتری ۱۱ دستگیر و به ارتکاب ۱۱ فقره سرقت اعتراف و تعدادی اموال نیز کشف شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی در پایان از مردم خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha