• جمعه / ۵ آبان ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۰
  • دسته‌بندی: بازی‌های پاراآسیایی هانگژو
  • کد خبر: 1402080503296
  • خبرنگار : 71638

بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

صعود ملی پوشان ایران به فینال ماده ۱۰۰ متر پروانه و ۱۰۰ مترکرال پشت/ منشازاده به فینال رسید

صعود ملی پوشان ایران به فینال ماده ۱۰۰ متر پروانه و ۱۰۰ مترکرال پشت/ منشازاده به فینال رسید

ملی پوشان پاراشنا ایران به مرحله فینال ماده ۱۰۰ متر شنای پروانه رقابتهای این رشته در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی هانگژو صعود کردند. 

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، رقابتهای پاراشنا چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی صبح امروز جمعه پیگیری شد و طی آن سینا ضیغمی‌نژاد و شاهین ایزدیار در ماده ۱۰۰ متر شنای پروانه در کلاس S۱۰ به آب زدند.

 در پایان دور مقدماتی ضیغمی‌نژاد با رکورد ۱:۱۰.۰۳ توانست به عنوان نفر پنجم به فینال صعود کند. ایزدیار نیز با رکورد ۱:۱۰.۰۳ توانست در جایگاه ششم قرار بگیرد تا او نیز به فینال راه کرده باشد.

فینال ماده ۱۰۰ متر پروانه کلاس S۱۰ عصر امروز جمعه برگزار خواهد شد.

صعود شناگران جوان ایران به فینال پاراشنای ۱۰۰ متر کرال پشت

در ادامه مسابقات پاراشنای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، ابوالفضل نگارستانی و ابوالفضل ظریف‌پور دو شناگر جوان کشورمان در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس S۱۰ شرکت کردند. نگارستانی در این رقابت در گروه اول قرار داشت و توانست با رکورد ۱:۰۸.۶۵ به عنوان نفر دوم لیست نهایی، راهی فینال این ماده شود. ظریف‌پور شناگر ۱۶ ساله کشورمان نیز در گروه دوم موفق شد با رکورد ۱:۱۰.۳۷ در مکان سوم لیست نهایی قرار گرفته و خودش را به فینال برساند.

فینال این دسته عصر امروز برگزار خواهد شد.

علی سینا منشازاده به فینال مسابقات کامپوند راه یافت

ملی پوش تیراندازی با کمان ایران به دیدار فینال مسابقات کامپوند این رشته در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی راه یافت. 

مرحله نیمه نهایی رقابتهای تیراندازی با کمان چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی در بخش کامپوند امروز جمعه در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی فویانگ شهر هانگژو برگزار شد و طی آن علی سینا منشازاده به مصاف حریفی از اندونزی رفت. 

در پایان این مسابقه که بسیار نزدیک و مهیج دنبال شد، کار دو ورزشکار پس از تساوی در عدد ۱۴۵ به تیر طلایی کشیده شد که طی آن منشازاده از حریفش بهتر عمل کرد و با زدن تیر ۱۰ امتیازی برنده این مسابقه شد و به فینال راه یافت.

معصومه خدابخشی در مسابقات پاراتیراندازی به فینال نرسید

مسابقات پاراتیراندازی چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی در تفنگ مختلط ۱۰ متر sh۲ امروز جمعه در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی فویانگ شهر هانگژو برگزار شد و طی آن معصومه خدابخشی به رقابت با ۲۰ حریف خود پرداخت. 

در پایان این مسابقه، خدابخشی با ثبت امتیاز ۶۲۸/۶ عنوان هجدهم را کسب کرد و از راهیابی به فینال بازماند. تیراندازان تایلند، کره جنوبی، ژاپن، چین و هند به مرحله فینال راه پیدا کردند. در ادامه رقابت های پاراتیراندازی امروز رقیه شجاعی در تفنگ ۵۰ متر sh۱ رقابت خواهد کرد.

صفرزاده و امیرزادگانی به فینال دوی ۴۰۰ متر راه یافتند

هاجر صفرزاده، زهرا پوراسماعیل و فاطمه امیرزادگانی نمایندگان ایران در دوی ۴۰۰ متر بانوان کلاس T۱۲ بودند که در پایان، دو نماینده ایران به دیدار فینال راه یافتند.  امیرزادگانی در خط ۱ موفق شد با زمان  یک دقیقه و ۸۶ صدم ثانیه به عنوان نخست برسد. اسماعیل پور با زمان یک دقیقه و ۱۱ ثانیه و ۲۳ صدم ثانیه از صعود به فینال بازماند. در خط ۲ هم صفرزاده دست به کار بزرگی زد و با ثبت زمان ۵۷ ثانیه و ۷۳ صدم ثانیه، در جایگاه نخست قرار گرفت و رکورد بازی های آسیایی را بهبود بخشید. مرحله فینال فردا برگزار می شود. رقابت های دو و میدانی در ورزشگاه هوانگلونگ در حال برگزاری است. 

صعود کریمی به دو فینال ۵۰ و ۱۰۰ متر آزاد

در آخرین روز از مسابقات پاراشنای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، محمدحسین کریمی شناگر ایران در دو مرحله مقدماتی در ماده‌های ۱۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر آزاد به آب زد. او در ماده ۱۰۰ متر آزاد کلاس S۱۲ موفق شد با رکورد ۱:۰۱.۰۷ به عنوان نفر چهارم راهی رقابت فینال شود. کریمی در ادامه، در رقابت ماده ۵۰ متر آزاد کلاس S۱۳ شرکت کرد و توانست با رکورد ۲۷.۶۸ به عنوان نفر هشتم، به فینال برسد. رقابت‌های فینال این دو ماده عصر امروز برگزار می‌شود.

اتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha