• جمعه / ۵ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402080503323
  • خبرنگار : 50039

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید گلستان عنوان کرد:

عجله رژیم صهیونیستی برای نابودی/ گوش به فرمان رهبریم

عجله رژیم صهیونیستی برای نابودی/ گوش به فرمان رهبریم

ایسنا/گلستان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان استان با بیان اینکه آنچه امروز توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه رخ می‌دهد، جنایتی بزرگ است، افزود: «آمریکا» سرآمد همه جنایت‌کاران در سرزمین‌های اشغالی است.

حجت الاسلام و المسلمین قاسمعلی دنکوب صبح امروز در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه بی‌شک آنچه امروز در سرزمین‌های اشغالی توسط رژیم غاصب صهیونیستی رخ می‌دهد، جنایتی بزرگ است، اظهار کرد: با نگاهی اجمالی به اتفاقات نوار غزه، می‌بینیم که فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص این رژیم کودک کش که فرمودند: «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند»، به واقعیت تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه اتفاقات این روز سرزمین‌های اشغالی مبین این است که این رژیم خود برای نابودی عجله دارد تا از صفحه روزگار محو شود، ادامه داد: جنایات این رژیم از گذشته تا به حال به خصوص جنایت‌های این روزها در نوار غزه خشم و انزجار جامعه جهانی به ویژه مسلمانان و مردم آزادی خواه را برانگیخته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با اشاره به اینکه این اتفاقات سبب شده تا مسلمانان به معنای واقعی ید واحد شوند، افزود: از این موضوع نباید غافل شویم که سرآمد همه جنایت‌ها در سرزمین‌های اشغالی «آمریکا» است.

وی با تاکید بر این مطلب که آمریکا و دیگر مستکبران جهان که نیروهای خود را برای کمک به رژیم صهیونیستی در این جنگ و نسل کشی به فلسطین آورده‌اند، بدانند که ما گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان و رهبر بهتر از جانمان هستیم، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری اگر یک اشاره کنند قطعاً اسرائیل با خاک یکسان شده و نامی از این رژیم بروی زمین باقی نمی‌ماند.

حجت الاسلام دنکوب با اشاره به اینکه مستکبران بدانند که ما فرزندان همان شهدایی هستیم که در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل جنگیدند و با نثار خون خود آرامش امروز را به ما هدیه کردند، اضافه کرد: شهادت افتخار ما بوده و از آن ترس نداریم و برای پاسداری از آرمان‌های انقلاب شکوهمند خود تا پای جان ایستاده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه هیچ موقع بین شیعه و سنی مسأله‌ای نبوده و نخواهد بود، تصریح کرد: قطع به یقین هر کاری که مستکبران بخواهند انجام دهند، نمی‌توانند در مقابل اسلام کاری کنند و این را بدانند که «کفر» نابود است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha