• جمعه / ۵ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402080503453
  • خبرنگار : 50441

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز تاکید کرد:

لزوم شناساندن شمشیربازی به عموم جامعه

لزوم شناساندن شمشیربازی به عموم جامعه

ایسنا/فارس متولی ورزش کلان شهر شیراز خواستار شناساندن شمشیربازی به عموم جامعه شد و گفت: باید به طرق مختلف مردم را بیشتر به این رشته جذب کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش شیراز، رئیس و اعضا هیأت شمشیربازی شیراز با حضور در دفتر سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان شیراز دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست، رامین ساعیان رئیس هیأت شمشیربازی شیراز، ضمن معرفی مسئولان هیأت خود به گزارش عملکرد ۶ ماهه هیأت شمشیر بازی پرداخت و خواستار  حمایت از این رشته به جهت ترویج هرچه بهتر و بیشتر شمشیر بازی در بین عموم مردم و تجهیز زیرساخت ها و تجهیزات این رشته، شد.

در این دیدار نازنین گلبدن نائب رئیس، جلال کبوتری مسئول فرهنگی، فاطمه خاقانی مسئول آمار ، علیرضا سعادت جو بازرسی باشگاه ها و مستحکم فرد روابط عمومی هیأت شمشیر بازی شیراز حضور و نسبت به مشکلات حوزه مدیریتی وزیرساختی خود مطالبی را ارائه دادند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز نیز در این جلسه بیان کرد: شمشیر بازی علی‌رغم اینکه تجهیز محور هست اما علاقه مندان خاصی در شیراز و استان دارد. باتوجه به اینکه این رشته المپیکی است و استعداد های خوبی هم در شیراز وجود دارد، در این رشته می‌توانیم مقام های آسیایی و جهانی کسب کنیم و لازمه این کار این است که از ظرفیت های موجود بیشترین استفاده را کنیم و باید به طرق مختلف توجه مردم را به این رشته جلب کنیم و آن را به مردم بیشتر بشناسیم.

کمال پاک فطرت اداره در خصوص کمبود فضای آموزشی در شهر شیراز نیز گفت: برای قهرمان پروری باید از فضاهای موجود شهری استفاده و بهره گیری کنیم و در کنار آن از فضای سرپوشیده که در اختیار این اداره و سایر دستگاه های اداری هست، بهترین استفاده را ببریم.

متولی ورزش شیراز در پایان گفت :برای توسعه و استفاده صحیح از زیرساخت ها،  باید به بخش خصوصی هم توجه ویژه ای داشته باشیم تا با استفاده از ظرفیت های این حوزه، بهره‌برداری خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha