• جمعه / ۵ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402080503511
  • خبرنگار : 50039

معاون سازمان پدافند غیرعامل عنوان کرد:

طوفان الاقصی حماسه‌ای بزرگ/ نسل‌کشی دیوانه‌وار صهیونیست‌ها در غزه

طوفان الاقصی حماسه‌ای بزرگ/ نسل‌کشی دیوانه‌وار صهیونیست‌ها در غزه

ایسنا/گلستان معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه مسلمانان جهان خواستار پیروزی فلسطینیان هستند، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی در برابر عملیات جوانان مقاومت فلسطین در بهت فرو رفته است.

سردار علی ملک ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان در جمع نمازگزاران مرکز استان گلستان با بیان اینکه عملیات غرور آفرین «طوفان الاقصی» اتفاق و حماسه‌ای بزرگ بود، اظهار کرد: این رویداد باعث شکستن هیمنه رژیم صهیونیستی پس از ۵۷ سال شد و به معنای واقعی و به فرمایش مقام معظم رهبری «یک شکست غیرقابل ترمیم» برای این رژیم در ابعاد نظامی و اطلاعاتی بود.

وی با تأکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی امروز در برابر عملیات جوانان مقاومت فلسطین چنان در بهت و حیرت فرو رفته که دیوانه‌وار دست به کودک‌کشی و کشتار زنان و مردم غیرنظامی غزه می‌زند، ادامه داد: آنچه خواسته مسلمانان و دیگر آزادی خواهان جهان برای مردم فلسطین بوده، پیروزی در مقابل این رژیم کودک کش و غاصب است.

معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیر عامل با اشاره به نامگذاری این هفته از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان هفته نکوداشت «پدافند غیرعامل»، افزود: پدافند غیرعامل در جامعه کنونی بسیار مهم و فرهنگ‌سازی آن یک ضرورت است.

وی تحقق شعار مردم یاری، مردم بانی و مردم داری را از اقدامات خوب این پدافند در کشور دانست و خاطرنشان کرد: این سارمان طی دو دهه گذشته توانسته به دستاوردهای مهم و قابل توجهی در عرصه‌های مختلف دست یابد که این دستاوردها نشأت گرفته از حمایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

ملک با بیان اینکه هم اکنون در ابتدای راه هستیم و برای رسیدن به قله باید کارهای زیادی انجام دهیم، اضافه کرد: به پشتوانه مردم و اتکا به توان نیروهای صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر فتح قلل پیشرفت حرکت می‌کنیم.

وی فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت را از مهمترین اهداف دشمنان نظام و ملت ایران برشمرد و تصریح کرد: با تلاش مسئولان و دست‌اندرکاران در همه حوزه‌ها پیشرفت کرده‌ایم تا کشوری، ایمن و مصون داشته باشیم و از مردم در برابر تهدیدات دشمن پاسداری کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha