• جمعه / ۵ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402080503624
  • خبرنگار : 50589

سرمربی تیم فوتبال مس‌سونگون ورزقان:

پتانسیل صدردرصدی برای صعود به لیگ‌برتر را در اختیار نداریم

پتانسیل صدردرصدی برای صعود به لیگ‌برتر را در اختیار نداریم

ایسنا/آذربایجان شرقی سرمربی تیم فوتبال مس‌سونگون ورزقان می‌گوید این تیم برای صعود تلاش می‌کند اما پتانسیل صددرصدی برای رقم زدن این اتفاق را در اختیار ندارد.

یوسف بخشی‌زاده روز جمعه ۵ آبان‌ماه، پس از تساوی تیمش برابر آریو اسلامشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و در چند هفته اخیر چنین بازی ندیده بودم، بازی حتی می‌توانست چهار بر چهار یا پنج بر پنج شود.

او ادامه داد: یک پنالتی در نیمه اول برای ما اعلام نشد و داور در دقایق پایانی پنالتی به نفع آریو اسلامشهر اعلام کرد که اصلا خطا نبود.

بخشی‌زاده گفت: بچه‌ها استرس داشتند و با توجه به چهار باخت در بحران به سر می‌بردیم، اگر بازی را می‌بردیم عالی می‌شد، اما داور این اجازه را نداد؛ از بازی خوب بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال مس‌سونگون ورزقان افزود: تیمی که چهار بازی متوالی ببازد دچار استرس می‌شود و خروج از این شرایط زمان‌بر است. انشاالله تیم ما بر می‌گردد، هیچ‌گاه برای مساوی به میدان نمی‌رویم و می‌خواهیم بازی خوب، تماشاگر پسند و جوانمردانه‌ای ارائه دهیم. سعی می‌کنیم صعود کنیم اما پتانسیل صدر در صدی برای صعود به لیگ‌برتر را نداریم.

بخشی‌زاده گفت: در بعضی از باخت‌ها به خاطر تلاش بچه‌ها ناراحت نمی‌شوم اما در برخی از شکست‌ها بازیکنانمان زیاد زحمت نکشیدند؛ تیم مس‌سونگون در نیم‌فصل دوم حرف های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

سرمربی مس‌سونگون ورزقان در واکنش به شکایت باشگاه چادرملو اردکان به دلیل مصاحبه‌اش بعد از بازی با این تیم گفت: نظری ندارم، بگذارید شکایت کنند می‌رویم و جواب‌شان را می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، مس‌سونگون ورزقان و آریو اسلامشهر در جریان هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران موسوم به لیگ آزادگان از ساعت ۱۵:۴۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha