• جمعه / ۵ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402080503630
  • خبرنگار : 50039

استاندار گلستان عنوان کرد

اوج فساد و طغیان در جهان به سرکردگی اسرائیل و آمریکا/ سرگردانی صهیونیست‌ها

اوج فساد و طغیان در جهان به سرکردگی اسرائیل و آمریکا/ سرگردانی صهیونیست‌ها

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه در عملیات طوفان الاقصی ضربه مهلکی به صهیونیست‌ها زده شد، افزود: بی‌تردید اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان نشان از سردرگمی آنها دارد.

دکتر علی‌محمد زنگانه عصر امروز جمعه ۵ آبان ماه ۱۴۰۲ در همایش تخصصی «بررسی آخرین تحولات غزه و جبهه مقاومت» که با حضور «خالد قدومی» نماینده جنبش حماس و «ناصر ابوشریف» نماینده جهاد اسلامی به میزبانی «گرگان» مرکز استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که رژیم کودک‌کش صهیونیستی چگونه در فضای حقیقی و فضای مجازی فساد را گسترش داده است.

وی با بیان اینکه این رژیم جعلی و صهیونیستی بدون رعایت حتی کوچکترین قوانین جنگی و بین المللی، جنایت‌های بزرگی اعم از قتل عام کودکان و زنان بی‌دفاع و مظلوم فلسطین را به سرکردگی آمریکای جنایتکار مرتکب شده است، ادامه داد: بر اساس آیات شریفه قرآن کریم، قطعاً عذاب الهی در انتظار رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است.

اوج فساد و طغیان در جهان به سرکردگی اسرائیل و آمریکا/ سرگردانی صهیونیست‌ها

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا فساد و طغیان را به اوج خود رساندند، افزود: اکنون چشمه کوچکی از عذاب الهی را در عملیات طوفان الاقصی که به دستان رزمندگان غیور و جنگنده غزه و حماس سرافراز انجام شد، دیدیم.

وی با اشاره به اینکه ضربه مهلکی که در عملیات طوفان الاقصی به صهیونیست‌ها زده شد، آنها را در گیجی و سردرگمی فرو برد، خاطرنشان کرد: بی‌تردید اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی که حتی قوانین جنگ را زیر پا گذاشته‌اند و دست به جنایاتی ننگین زده‌اند نشان از سردرگمی آنهاست.

زنگانه با بیان اینکه در چنین شرایطی به وعده الهی امید داریم، اضافه کرد: اوج این ضربه الهی با حضور منجی عالم بشریت بر پیکره استکبار جهانی وارد خواهد آمد و امیدواریم با شور، شعور و جنبشی که در کل جهان نه تنها در ایران و جهان اسلام بروز و ظهور کرده است، شاهد وحدت و انسجام بیش از پیش مسلمانان و آزادی‌خواهان باشیم.

به گزارش ایسنا، همایش تخصصی بررسی آخرین تحولات غزه و جبهه مقاومت با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم به خصوص دانشجویان گلستان در سالن همایش اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha