• جمعه / ۵ آبان ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۷
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 1402080503675
  • خبرنگار : 71613

رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور

دختران و پسران دوومیدانی‌کار رکورد زدند

دختران و پسران دوومیدانی‌کار رکورد زدند

مرحله نهایی چهارمین دوره رقابت‌های دوو میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان و مردان جوان با معرفی تیم‌های قهرمان به پایان رسید.  

به گزارش ایسنا، مرحله نهایی چهارمین قهرمانی دوومیدانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان و مردان جوان به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و با معرفی نفرات برتر و تیم‌های برتر به پایان رسید.

در بخش زنان تیم چادر ملو اردکان با ۵۲۲.۵ امتیاز قهرمان شد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۵۱۶.۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم آکادمی گل‌گهر سیرجان با ۱۹۸ امتیاز سوم شد.

در بخش پسران هم تیم‌ ذوب آهن اصفهان با کسب ۴١٠ امتیاز قهرمان شد، تیم فولاد هرمزگان با ٢٢۴ امتیاز نایب قهرمانی را به دست آورد و تیم تکنیک برتر بابلسر با ٢٢۶.۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

در این رقابت‌ها سه رکورد باشگاهی در بخش زنان و دو رکورد باشگاهی در بخش مردان شکسته شد که به شرح زیر است:

بخش زنان

مریم احمدی از دانشگاه آزاد اسلامی با زمان ٢:١۴.٠٣ دقیقه رکورد باشگاهی ماده ۸۰۰متر را شکست و قهرمان شد. حد نصاب قبلی این ماده با زمان۲:۱۵.۴۶ در اختیار تکتم دستاربندان بود.

نازنین فاطمه عیدیان از دانشگاه آزاد اسلامی با زمان ۵۶.۴٨ ثانیه رکورد باشگاهی رقابت ماده ۴۰۰متر را شکست و قهرمان شد. رکورد قبلی باشگاهی این ماده با زمان۵۶.۷۵ ثانیه در اختیار خود نازنین فاطمه عیدیان بود.

مانا حسینی از دانشگاه آزاد اسلامی با دنیای ۴٩.۶٩ متر رکورد باشگاهی رقابت ماده پرتاب نیزه را شکست و قهرمان شد. حد نصاب قبلی باشگاهی این ماده با حد نصاب ۴۹.۳۶متر در اختیار خودش بود.

بخش مردان

مهدی هفت چشمه با حدنصاب ۶۸.۲۳ متر رکورد باشگاهی جوانان پرتاب چکش را شکست و قهرمان شد. رکورد پیشین این ماده با ۶۶.۳۰ متعلق به محمد سیستانی بود.

محمد عبد شهری از ذوب آهن اصفهان با ثبت زمان ۵٣.۴٠ ثانیه رکورد باشگاهی ۴٠٠ متر با مانع را شکست و قهرمان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha