• شنبه / ۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402080603898
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار تیران و کرون:

بهزیستی در انجام مأموریت‌ها ظرفیت مردمی را فعال کند

بهزیستی در انجام مأموریت‌ها ظرفیت مردمی را فعال کند

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: بهزیستی در انجام مأموریت‌ها ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌های معلولان را در شهرستان  فعال کند.

علی محمدی کیا، امروز(شنبه، ۵ آبان) در جلسه معارفه رئیس جدید اداره بهزیستی تیران و کرون و در جمع بخشی از جامعه هدف این اداره، اظهار کرد: مأموریت‌های متنوع و مهمی بر عهده سازمان بهزیستی قرار گرفته که هر کدام از آن مستلزم توجه و ایجاد مشارکت و تعامل بین بخشی است.

وی افزود: ارائه خدمات به معلولان تحت پوشش، خدمات پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است که در این میان استفاده از ظرفیت مردمی از جمله مؤسسات مردم نهاد از اهمیت خاصی برخوردار بوده تا مأموریت‌ها به خوبی محقق شود.

به گزارش ایسنا، فرماندار تیران و کرون با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: مؤسسات مردمی با برگزاری دوره‌های آموزشی، تولید محتوای دیجیتال و آگاهی بخشی می‌توانند این نگرانی‌ها را کاهش دهند.

وی اضافه کرد: طلاق و اعتیاد به مواد مخدر نسبت به دیگر ناهنجاری‌های اجتماعی فراگیری بیشتری در منطقه دارد که تاکنون نیز با تعامل بین دستگاه‌های اداری، اقداماتی صورت گرفته است، اما می‌تواند با گسترش اقدامات مؤثر، میزان آمار این حوزه را کاهش دهیم.

محمدی کیا همچنین به معلولان تحت پوشش بهزیستی اشاره کرد و گفت: فعال‌سازی تشکل‌های مردم نهاد با تلاش خود افراد، امکان حل بسیاری از مشکلات آن را سریع‌تر فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت اداره بهزیستی با هم توانی بین بخشی و جامعه هدف در دوره جدیدِ کاری، ضعف‌ها را اصلاح و نیازها را مورد توجه قرار دهند.

فرماندار تیران و کرون رسیدگی سریع به نیازهای معلولان و فرصت سازی برای اشتغال مددجویان را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: بخشی از مشکلات در شهرستان قابل حل بوده و مقداری از کارها نیز باید با مساعدت اداره کل بهزیستی اصفهان انجام شود.

به اعتقاد وی با توجه به نیازهای متعدد معلولان و همچنین گسترش آسیب‌های اجتماعی باید دستگاه‌های اداری تلاش بی‌وقفه و نگاه جهادی به ارائه خدمات داشته باشند و همه امور را اداری و بر اساس یک ساعت خاص تعیین نکنند و سعی بر ارائه کار کارشناسی داشته باشند و سلیقه‌ای عمل نکنند.

در این جلسه حمیدرضا خاکی به‌‍عنوان سرپرست اداره بهزیستی تیران و کرون معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha