• شنبه / ۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402080604028
  • خبرنگار : 50023

مسابقه نجات تخم مرغ در مدارس فردیس برگزار می‌شود

مسابقه نجات تخم مرغ در مدارس فردیس برگزار می‌شود

ایسنا/البرز مسئول قرارگاه فرهنگی فاطمیون فردیس گفت: سرنوشت کشور به دست نوجوانانی است که امروز در حال تعلیم و تعلم هستند و اگر آنها به درستی استعدادیابی نشوند و به خودباوری نرسند، کشور آینده درخشانی نخواهد داشت.

حسام‌الدین اویسی در گفت‌وگو با ایسنا، از اجرای مسابقه نجات تخم مرغ به مناسبت فرارسیدن هفته دانش‌آموز و روز نوجوان در مدارس فردیس خبر داد و گفت: این مسابقه در ۱۰ مدرسه برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه فرهنگی به همت کارشناسان تربیتی و اردوهای ناحیه دو آموزش و پرورش و قرارگاه فرهنگی فاطمیون در مدارس اجرا می شود و ثبت نام برای شرکت در این مسابقه تا روز یکشنبه، هفتم آبان ماه ادامه دارد.

این مسئول بیان کرد: کلاس آموزشی برای شرکت در این مسابقه روز دوشنبه هشتم آبان ماه با حضور مهندسین برتر دانشگاه تهران در مدارس برگزار خواهد شد تا شرکت‌کنندگان برای مسابقه که چهارشنبه ۱۰ آبان برپا می شود آمادگی لازم را داشته باشند.

اویسی توضیح داد: پس از برگزاری مسابقه پنج نفر برتر هر مدرسه به مرحله نهایی می‌روند و روز ۱۳ آبان همزمان با روز دانش‌آموز در مسابقه‌ای که به میزبانی مدرسه حضرت قاسم بن‌الحسن (ع) برپا می‌شود شرکت می‌کنند.

مسئول قرارگاه فرهنگی فاطمیون فردیس در ادامه بر ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کشف خلاقیت نوجوانان تاکید کرد وگفت: نوجوانی دوره مهمی است که می تواند در آینده افراد تاثیرات بسزایی داشته باشد.

وی گفت: امیدواری و خودباوری از مهم‌ترین نیازهای این دوره است که تاثیر بسزایی در شکل‌گیری شخصیت فرزندانمان دارد لذا باید تلاش کنیم با برنامه‌ریزی مناسب زمینه کشف استعدادهای آنها را فراهم کنیم تا با کسب موفقیت خودباوری در وجودشان نهادینه شود.

اویسی با بیان اینکه برگزاری چنین برنامه‌هایی در مدارس و ایجاد فضای رقابتی سالم می‌تواند زمینه‌ساز تحقق این هدف باشد، افزود: باید کار دانش‌آموزی را جدی بگیریم. سرنوشت کشور به دست نوجوانانی است که امروز درحال تعلیم و تعلم هستند و اگر آنها به درستی استعدادیابی نشوند و به خودباوری نرسند، کشور آینده درخشانی نخواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha