• شنبه / ۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402080604339
  • خبرنگار : 30147

فرماندار مطرح کرد

عبور از محرومیت در رشتخوار با توسعه راه‌های روستایی

عبور از محرومیت در رشتخوار با توسعه راه‌های روستایی

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار عبور از محرومیت در این شهرستان را با توسعه راه‌های روستایی امکان‌پذیر دانست.

حسین باهوش در گفت و گو با ایسنا نبود راه ارتباطی مناسب را سد محکمی برای دسترسی روستائیان به امکانات بهتر دانست و اظهار کرد: بحمدالله در دولت سیزدهم شاخص آسفالت راه روستایی و توسعه مسیرهای ارتباطی شهرستان از ارتقاء خوبی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۱۰ هزار متر مربع از معابر روستاهای این شهرستان آسفالت شده است، خاطرنشان کرد: نهضت آسفالت معابر در روستاهای شهرستان رشتخوار همچنان ادامه دارد.

فرماندار رشتخوار عنوان کرد: عملیات آسفالت معابر روستای قادرآباد در سطحی معادل ۱۱ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ‌بر ۳ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا در تمامی روستاهایی که سطوح آماده آسفالت دارند به زودی عملیات آسفالت اجرا شود، خاطرنشان کرد: روستاهای سعادت‌آباد و دوچاهی نیز در نوبت بعدی آسفالت هستند.

باهوش عنوان کرد: در مجموع ۱۱ هزار متر مربع از معابر روستای قادرآباد، ۶۰۰۰ متر مربع از معابر روستای سعادت‌آباد و ۶۰۰۰ متر مربع از معابر روستای علی‌نقی آسفالت می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع طی چند هفته گذشته ۲۳ هزار متر مربع از معابر روستاهای شهرستان رشتخوار با هزینه ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آسفالت شده است، اظهار کرد: در روستای قادرآباد ۶۵۰ نفر از نعمت آسفالت جاده روستایی و روستا بهره‌مند شدند.

فرماندار رشتخوار بیان کرد: تمامی این اقدامات در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم است، خوشبختانه طرح‌های عمران روستایی در این شهرستان با اولویت مناطق کم برخوردار شتاب خوبی دارد.

وی با تأکید بر اینکه با جدیت و پیگیری مسئولان این شهرستان در جذب قیر و آسفالت برای معابر روستایی توفیقات خوبی تاکنون به دست آمده است، گفت: بدون شک راه باعث آبادانی، اشتغال‌زایی، ماندگاری و دلبستگی مردم روستاها به زادگاهشان خواهد شد.

وی تسریع در روند تکمیل طرح‌های عمرانی پیرامون اهداف مهم دولت سیزدهم و همچنین عمران و آبادانی و تأمین نیازهای شهروندان و مرتفع نمودن مشکلات آنان، با اتخاذ تدابیر را ضروری دانست.

باهوش ابراز امیدواری کرد: با تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان رشتخوار، شاهد اجرای پروژه‌های مهم در زمینه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، ورزشی و …در منطقه باشیم.

وی در ادامه آسفالت راه‌های روستایی را یکی از ضروریات مهم دانست و گفت: با توجه به اینکه در بازدید میدانی که از روستاها صورت گرفته و دیدار با اهالی آسفالت به عنوان یکی از خواسته‌های مهم آنان ذکر شده در این خصوص امسال اهتمام ویژه‌ای به کار گرفته شده است.

فرماندار رشتخوار افزود: بدون شک تکمیل طرح‌های بهبود کیفیت راه‌های روستایی، علاوه بر افزایش سطح رفاه عمومی، از به خطر افتادن جان و اتلاف مال روستانشینان نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

باهوش اضافه کرد: با توجه به نگاه ویژه دولت به محرومیت‌زدایی، می‌توان در راستای آسفالت معابر روستایی رشتخوار گام‌های بلندتری برداشت.

وی با اعلام اینکه با توسعه فعالیت‌های عمرانی در روستاها شاهد مهاجرت معکوس خواهیم بود، گفت: اگرچه هنوز مشکلاتی در روستاهای منطقه وجود دارد ولی تلاش شده به صورت کارشناسی شده در شورای اداری و سایر جلسات بررسی و به مرور رفع شوند.

فرماندار رشتخوار مهاجرت معکوس را در گرو رفع مشکل روستائیان دانست و گفت: تمام تلاش خود را در رفع مشکلات روستائیان به کار گرفته‌ایم.

رشتخوار در حدفاصل شهرستان‌های تربت‌حیدریه به خواف در نزدیکی مرز افغانستان قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha