• شنبه / ۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402080604358
  • خبرنگار : 50037

کلنگ‌زنی فروشگاه محصولات حجاب شهر قروه درگزین در آینده نزدیک

کلنگ‌زنی فروشگاه محصولات حجاب شهر قروه درگزین در آینده نزدیک

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان درگزین از کلنگ‌زنی فروشگاه محصولات عفاف و حجاب شهر قروه درگزین در آینده نزدیک خبر داد.

کمیل خواستان شنبه ۶ آبان در بازدید از حوزه علمیه خواهران شهرقروه درگزین، اظهار کرد: احداث فروشگاه محصولات عفاف و حجاب در شهرستان درگزین الزامی بوده و در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در همین رابطه فروشگاهی در خور شأن مردم در حوزه علمیه خواهران شهرستان احداث می‌شود تا فروشگاه محصولات حجاب و عفاف در آن شروع به فعالیت کند.

خواستان با بیان اینکه کلنگ این پروژه طی روزهای آینده به زمین زده می‌شود، تصریح کرد: اعتبار آن پیش‌بینی و مجری طرح مشخص شده و انتظار است با کلنگ‌زنی طرح فوق روند احداث و ساخت این پروژه در حوزه عفاف و حجاب تسریع پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه درگزین نیازمند یک فروشگاه بزرگ حجاب و عفاف برای عرضه محصولات ایرانی- اسلامی برای بانوان است، خاطرنشان کرد: این پروژه می‌تواند تا حدودی بسیاری نیازهای بانوان را در حوزه عفاف و حجاب مرتفع کند.

خواستان در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه حوزه علمیه خواهران در حل مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه بیان کرد: مراکز علمی و به ویژه حوزه‌های علمیه حق بزرگی برگردن جامعه دارند چرا که این مراکز تلاش می‌کنند سطح فکری، علمی، فرهنگی و زندگی انسان را از لحاظ مادی و معنوی بالا ببرند و باعث تعالی روح و جسم انسان شوند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه حوزه‌های علمیه خواهران در این زمینه قدم‌های خوبی برداشته است و در تراز بالاتری قرار دارد و در مقابل سیل هجمه‌های دشمنان علیه فرهنگ، دین و اسلام، حوزه خواهران توانسته است کارهای  خوبی را انجام دهد.

به گزارش ایسنا، با توجه به وجود محوطه در حوزه علمیه احداث این پروژه در محوطه حوزه علمیه خواهران شهر قروه درگزین مورد تأیید قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha