• شنبه / ۶ آبان ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402080604508
  • خبرنگار : 50042

روشنفکران غربی کارگران رژیم صهیونیستی هستند

روشنفکران غربی کارگران رژیم صهیونیستی هستند

ایسنا/گیلان سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه روشنفکران غربی در داخل و خارج عملا کارگران رژیم صهیونیستی هستند، گفت: حتی رسانه‌هایی‌ که پول گرفتند تا علیه انقلاب، دین و نظام حرف بزنند، امروز با دیدن جنایات رژیم صهیونیستی نمی‌توانند ساکت باشند.

محمد جلائی امروز، ۶ آبان در مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم غزه و حمایت از جبهه مقاومت که به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان و موکب داران رشت و کوچصفهان در گلزار شهدای رشت برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد و قلب جهانیان را به درد آورده، در طول ۷۵ سال که این سرزمین توسط غاصبین اشغال شده، نقطه عطفی است که نمایانگر تحقق وعده الهی است.

وی با بیان اینکه شهادت فرزندان خردسال و نوزادان در کنار مادران و خواهران آنها، ددمنشی این رژیم غاصب را چند برابر کرده، افزود: مسجد الاقصی قبله اول مسلمین بوده که مورد تایید همگان است و همین پیامی برای جهانیان می‌باشد که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش‌های ضد استکباری نشان می‌دهند.

جلائی با بیان اینکه روشنفکران غربی در داخل و خارج عملا کارگران رژیم صهیونیستی هستند، گفت: معتقدیم امام راحل و شهدای ما ادامه دهنده راه دین هستند و انقلاب ما دین را در جهان احیا کرد، حتی رسانه‌هایی‌ که پول گرفتند تا علیه انقلاب، دین و نظام حرف بزنند امروز با دیدن جنایات رژیم صهیونیستی نمی‌توانند ساکت باشند، برای اینکه خود را حتی به ظاهر از جبهه ظالمان دور ‌کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان هم که در قلب با رژیم صهیونیستی هستند با دیدن این جنایات نمی‌توانند سکوت کنند، زیرا حضور مردم سراسر جهان برای محکومیت کودک‌کُشی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را می‌بینند؛ آنچه که امروز در جهان شاهد هستیم برگرفته از فرمایش امام راحل وقتی که قیام ملت ایران علنی شد و دل‌ها همه به یک سو برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی رفت، فرمودند «من مطمئن شدم که دست غیب که همان هدایت الهی بوده در کار است».

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بیان کرد: امروز مردم در آمریکا شعار «مرگ بر اسرائیل» سر داده‌اند و این نشان می‌دهد آرمان‌های استکبارستیزانه ما درست و الهی است، بدانید این تجمعات مردمی در مقاطع مختلف مصداق آیات قرآن است که باید در زندگی رعایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی امروز از واژگان مقاومت، صبر و جهاد می‌ترسد، بیان کرد: امروز گردهم آمدیم تا این واقعیت را فریاد بزنیم که در مسیر اربعین حسینی برای مقابله با ظلم و استکبار با بصیرت و تمام قوا در حرکت هستیم. به تعبیر قرآن برائت ما از مشرکین است، بدانید این تجمعات اثرش را در جهان می‌گذارد و شاهد تحقق وعده «پیروزی جبهه حق» خواهیم بود. ما چه شهید و چه پیروز شویم، پیروز هستیم، فرمان رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) و مقام عظمای ولایت را شنیده‌ایم و زیر این بیرق با صبر و بردباری ایستاده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha