• شنبه / ۶ آبان ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402080604516
  • خبرنگار : 50228

پورموسوی: خدا را شکر پس از ۶ بازی گل زدیم/سقوط پایان راه نیست

پورموسوی: خدا را شکر پس از ۶ بازی گل زدیم/سقوط پایان راه نیست

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شرایط بازی به صورتی شد که دو تیم نفت و استقلال خوزستان به تساوی قانع شدند.

سید اکبر پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان اظهارکرد: فکر می‌کنم این تساوی به درد دو تیم نمی خورد. متاسفانه تلاش هایمان بی‌ثمر ماند اما خدا را شکر می کنیم که بعد از مدت ها این امتیاز بتواند ما را از شرایطی که در آن قرار داریم، خارج کند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: دو تیم برای برد بازی کردند ولی شرایط بازی به صورتی شد که دو تیم به تساوی قانع شدند اما خدا را شکر می‌کنم که پس از شش بازی توانستیم هم گل بزنیم و هم بازیکنانم از فشار و استرس خارج شوند. به بازی‌های آینده امیدواریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به بضاعتی که داریم، پنج تعویض ما بازیکنان زیر ۲۳ سال و جوانان بودند که باشگاه روی این نفرات سرمایه گذاری کرده است و از آن ها استفاده می کنیم و امیدواریم امسال ثمره آن را ببینیم.

وی درباره بحرانی که تیم های خوزستان امسال با آن مواجه هستند نیز عنوان کرد: قبلا هم گفتم آرزوی من این است که مربیان بومی هم مثل مربیان غیربومی با امکانات زیاد کار کنند. به جز فولاد بضاعت تیمهای خوزستانی همین است. تلاش همه جانبه نیاز است. آن فصلی که من در نفت بودم اگر حمایت می شد، این تیم تجربه آسیایی هم داشت. متاسفانه اکنون خبری از مسئولان نیست و در هفته های پایانی با کت و شلوارهای قشنگ شان می آیند و وقتی تیم هم ماند همه می گویند ما باعث این مهم بودیم. فوتبال خوزستان نیازمند حمایت، نگاه ویژه و همدلی دارد.

پورموسوی در ادامه گفت: جذابیت نفت آبادان به هواداران آن است. هر جا هوادارا باشد فوتبال زیبا است، به ویژه در آبادان که فلسفه آن جدا است. شاید آن فصلی که من این حا بودم، بضاعت تیم مان از تیم امروز کمتر بود اما اتحاد و همدلی که در مجموعه باشگاه، تیم و هواداران بود به ما کمک کرد. در نیمه دوم بازی امشب نیز ما اسیر حمایت هواداران صنعت نفت بودیم تا حملات این تیم.

وی بیان کرد: نفت سال گذشته با ماندن در لیگ برتر نشان داد توانایی ماندن را دارد و استقلال خوزستان هم با صعود به لیگ برتر توانایی خود را نشان داد؛ یعنی مربیان بومی توانایی خود را نشان دادند. بقیه مسیر به امکانات و شرایطی که با باشگاه ایجاد می کند، بر می گردد. من قبل از فصل لیست ۱۹ نفره به باشگاه دادم اما نتوانستیم حتی یک بازیکن را پای میز مذاکره بیاوریم. بازیکنان درجه یک اولویت آخرشان بازی در خوزستان است.

 او افزود: ما در دقیقه ۹۰ یارگیری می‌کنیم. راهکار همان چیزی است که سال ۹۵ به فولادی ها گفتم، یعنی باید سازندگی کنیم، توجه ویژه به آکادمی ها داشته باشیم و از نیروهای خودمان استفاده کنیم. راهی جز این نداریم زیرا بضاعت مالی نداریم که بازیکن خارجی یا ۲۰ میلیارد تومانی جذب کنیم. سقف قرارداد استقلال خوزستان ۴ میلیارد تومان بود و طبیعتا باید از نیروها خودمان استفاده کنیم، مگر این که در درازمدت ساختارسازی کنیم، حتی اگر تیمی سقوط کند. سقوط پایان راه نیست. درست است هواداران ناراحت می شوند و باشگاه ها هزینه می کنند و ما نیز به عنوان سرمربی سرخورده می شویم ولی باید از جایی شروع کنیم. یادم هست در فصلی که در نفت بودم، در این تیم ۲۲ بازیکن امید و جوانان به عنوان پشتوانه کنار ما تمرین می کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: به هر حال فولاد به دلیل مشکلات مدیریتی و اتفاقاتی که بین هواداران و سرمربی سابق تیم بود، آسیب دید. فکر می کنم نفت با حمایت هواداران خود می تواند روزهای خوبی داشته باشد و ما هم با این بضاعت مان راهی نداریم، جز این که به آینده امید داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha