• شنبه / ۶ آبان ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402080604539
  • خبرنگار : 50616

سریالی‌شدن غیبت سرمربیان تیم‌های میهمان نساجی در مصاحبه‌های خبری

سریالی‌شدن غیبت سرمربیان تیم‌های میهمان نساجی در مصاحبه‌های خبری

ایسنا/مازندران حاضرنشدن سرمربیان تیم‌های لیگ برتری مهمان نساجی مازندران در مصاحبه پیش از مسابقه، به یک سریال ادامه‌دار در لیگ بیست وسوم تبدیل شده است.

ژوزه مورایس، سرمربی تیم سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نساجی مازندران که در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه عصر شنبه از سوی هیأت فوتبال مازندران اعلام شده بود، حاضر نشد تا همچنان خبرنگاران مازندرانی در انتظار سرمربیان تیم‌های میهمان برای نشست خبری پیش از مسابقه در ورزشگاه شهید وطنی باشند.

در همین حال با اعلام مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان اصفهان و با توجه به ساعت پرواز و مسافت هتل این تیم تا مکان نشست خبری، ژوزه مورایس سرمربی این تیم قادر به شرکت در نشست خبری پیش از بازی نخواهد بود!

پیش از این نیز، سرمربیان تیم‌های پیکان، گل گهر و آلومینیوم اراک در شروع این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مصاحبه‌های پیش مسابقه‌ای که هیأت فوتبال مازندران برایشان ترتیب داده بود، حضور نیافتند.

این در حالی است که طبق اعلام فدراسیون فوتبال تمام سرمربیان تیم‌های مهمان و میزبان مکلف به حضور در مصاحبه پیش از دیدار رقابت‌های لیگ برتری هستند.

سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم نساجی مازندران هم همانند چند مسابقه قبلی در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش برابر خبرنگاران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شرکت کرد و پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران بود.

به گزارش خبرنگارایسنا، در ادامه بازی‌های هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۵ عصر یکشنبه هفتم آبان، تیم نساجی مازندران در دیداری حساس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم مدعی سپاهان اصفهان است.

تا پایان هفته هفتم این مسابقات تیم سپاهان اصفهان با انجام ۵ مسابقه و کسب ۱۱ امتیاز در رده ششم و نساجی مازندران با ۶ مسابقه و ۵  امتیاز در رده‌ چهاردهم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha