• یکشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402080704694
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای استان مطرح کرد

جابجایی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از استان اردبیل

جابجایی ۲ میلیون و ۶۰۰  هزار تن کالا از استان اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در ۷ ماهه گذشته از جابجایی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از استان اردبیل خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت های حمل و نقل کالا گفت: در مدت یاد شده ۱۸۱ هزار و ۴۱۷ برگ بارنامه در استان صادر شده است.
وی عمده کالاهای جابجا شده را انواع بنزین، گندم، گوجه فرنگی، سیمان فله ای و کیسه ای، آب معدنی، سیب زمینی و شمش آهن برشمرد و افزود: جابجایی کالا در این استان کاملا عادی و روان است وبدون هیچ مشکلی انجام می شود.
دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل گفت: در ۷ ماهه گذشته ۱ میلیون و ۱۷۴ هزار تن کالا در شهرستان اردبیل، ۲۲۶ هزار تن کالا در شهرستان پارس آباد،۷۵۱ هزار تن کالا در شهرستان نمین، ۹۴ هزار تن کالا در شهرستان بیله سوار، ۷۸ هزار تن کالا در شهرستان مشگین شهر،۳۷ هزار تن کالا در شهرستان گرمی، ۱۴۰ هزار تن کالا در شهرستان خلخال و ۶۳ هزار  تن کالا از شهرستان اصلاندوز جابجا شده است.
عضو شورای اداری استان اردبیل افزایش ۱۱ درصدی جابجایی کالا را در شهرستان نمین یادآور شد و اظهار کرد: در ۷ ماهه سال گذشته ۶۷۶ هزار تن کالا از این شهرستان جابجا شده بود که در۷ ماهه گذشته این رقم ۷۵۱ هزار تن بود.
عضو شورای ترافیک استان اردبیل همچنین در مدت یاد شده از افزایش ۷ درصدی صدور بارنامه در شهرستان مشگین شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در ۷ ماهه گذشته ۷ هزار و ۶۰۰ برگ بارنامه در این شهرستان صادر شده بود که در مدت مشابه سال قبل ۷ هزار و ۱۰۰ برگ بارنامه بود.
مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای استان اردبیل  فعالیت ۹۰ شرکت حمل و نقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و افزود: ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل و نقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند.
وثوقی از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۱۰:۱۳

سلام پایانه بار اردبیل در سه راهی کوراییم برای رانندگان غیربومی حمام و خوابگاه ندارد لطفا نسبت به احداث حمام وخوابگاه برای رانندگان دستورات لازم را بفرمایید