• دوشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402080704955
  • خبرنگار : 71613

سرپرست فدراسیون دوومیدانی: از حسین رسولی حمایت کردیم/ باید انتخابات کمیسیون‌ها را برگزار کنیم

سرپرست فدراسیون دوومیدانی: از حسین رسولی حمایت کردیم/ باید انتخابات کمیسیون‌ها را برگزار کنیم

افشین داوری در مورد حمایت از دوومیدانی‌کاران برای حضور در المپیک پاریس گفت: یکی از دغدغه‌هایی که در کمیته فنی مطرح شده حمایت از ورزشکاران و حضور در المپیک پاریس است که هر تصمیمی بگیرند از آن حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، تعدادی از دوومیدانی‌کاران اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو، خواستار حمایت بیشتر فدراسیون شدند؛ حسین رسولی که مدال طلای پرتاب دیسک بازی‌ها را به دست آورد در مصاحبه‌ای که با ایسنا داشت از وضعیت خود قبل از بازی‌ها صحبت کرد که مجبور بوده برای تامین هزینه‌هایش در اسنپ کار کند و اگر قرار باشد به ورزش ادامه بدهد نیاز به حمایت دارد.

افشین داوری، سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد حسین رسولی به ایسنا گفت: از زمانی که وارد فدراسیون شدم کاملا حمایتش کردیم چون فیزیک و شرایط بدنی خوبی دارد و می‌تواند در آینده گزینه خوبی برای قهرمانی آسیا و بالاتر از آن یعنی رقابت‌های جهانی و المپیک باشد. حمایت‌هایمان هم قابل قبول و خوب بود و ادامه هم خواهد داشت.

او در مورد اینکه رسولی درخواست کار با یک تیم حرفه‌ای شامل مربی، ماساژور و پزشک را دارد، بیان کرد: هر درخواستی داشته به مدیر تیم‌های ملی رسیده و در کمیته فنی مطرح می‌شود. از هر تصمیمی هم که در کمیته فنی اتخاذ شود، پشتیبانی می‌کنیم.  

بیشتر بخوانید:

صبح‌ها تمرین و شب‌ها در اسنپ کار می‌کردم/ عکس‌های‌شان را گرفتند و رفتند

داوری با بیان اینکه یکی از دغدغه‌هایی که در کمیته فنی مطرح شده حمایت از ورزشکاران و حضور در المپیک پاریس است، تاکید کرد: اولویت‌هایی وجود دارد که بر اساس آن از ورزشکاران حمایت می‌شود. تقریبا ۶ نفر از ورزشکارانمان در رنکینگ هستند که احتمالا سال بعد با شرکت در مسابقات قابل قبول رنکینگ خود را حفظ کنند.

او به قهرمانی آسیا جوانان که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود، گفت: جوانان خیلی خوبی داریم که باید همراه با مربیانشان مورد حمایت قرار بگیرند چون می‌توانند صاحب سکو شوند و پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند.

بیشتر بخوانید:

سریع‌ترین دختر ایران: نتیجه را در میدان نشان می‌دهم نه فضای مجازی/ سال‌ها دویدم و دیده نشدم

داوری در بخش دیگری از این گفت‌وگو به میزبانی از قهرمانی داخل سالن آسیا اشاره و بیان کرد: از روزی که آقای کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش انتخاب شده است، به صورت جدی این موضوع را پیگیری می‌کند تا مسابقات را به شکل شایسته‌ای برگزار کنیم. اعتباراتی راهم پیش‌بینی کرده‌اند که قدردان هستیم.

او در ادامه افزود: فعالیت‌هایمان را شروع و محوطه‌سازی را تمام کرده‌ایم. برای تارتان در حال عقد قرارداد هستیم. برای خرید فتوفینیش هم اقدام کرده‌ و از چند کمپانی بابت قیمت و نحوه وارد کردن به کشور استعلام گرفته‌ایم. وزیر ورزش هم موضوع را با جدیت دنبال می‌کند تا میزبانی شایسته‌ای انجام بدهیم.

داوری در مورد برگزاری بازی‌های داخل سالن آسیا در اواخر بهمن ماه و همزمانی با مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا در اسفند ماه گفت: این موضوع برایمان چالش ایجاد کرده است چون تا حدودی مسابقه را از نظر کمیت و کیفیت دچار چالش می‌کند. البته به دیدگاه کشورها هم برمی‌گردد چون قهرمانی داخل سالن آسیا بالای ۱۰۰ امتیاز دارد و از آنجایی که المپیک مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، در این فاصله مسابقه خاصی در فضای باز نداریم و امتیاز این مسابقات برای رنکینگ مهم است.

او در مورد تعیین وضعیت کمیسیون‌های فدراسیون برای برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست گفت: فدراسیون قبل انتخابات کمیسیون‌ها را برگزار نکرده است. تلاش می کنیم تا وضعیت کمیسیون‌ها را با همان فرمتی که دوستان به هیات‌های استانی داده بودند، برگزار کنیم. قطعا تا هفته بعد انتخابات کمیسیون‌ها را انجام می‌دهیم و بعد از آن هر وقت وزارت ورزش دستور بدهد، برای ثبت نام و برگزاری مجمع اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha