• یکشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402080704967
  • خبرنگار : 71516

رسانه‌های عبری: جبهه پنجمی اسرائیل را درگیر کرده است

رسانه‌های عبری: جبهه پنجمی اسرائیل را درگیر کرده است

رسانه‌های عبری اعلام کردند، یمن جبهه پنجمی است که رژیم صهیونیستی را درگیر خود کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، الون بن دیوید، تحلیلگر امور نظامی در شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت، در این روزها علاوه بر نوار غزه، لبنان، سوریه و کرانه باختری جبهه پنجمی نیز رژیم صهیونیستی را درگیر خود کرده است و آن یمن است. جنگنده‌های نیروی هوایی این رژیم با تهدیداتی در آسمان دریای سرخ مقابله کردند. پهپادهایی از یمن به سمت اراضی اشغالی شلیک شد.

پیش از این منابع نظامی در اریتره اعلام کردند که نیروهای رژیم صهیونیستی در اریتره همزمان با عملیات طوفان الاقصی در معرض دو حمله قرار گرفتند.

منابع اعلام کردند که در این حملات یک افسر صهیونیست کشته شد. این درحالی است که رژیم صهیونیستی درباره این مسئله سکوت کرده است. هیچ طرفی نیز مسئولیت این دو حمله را برعهده نگرفته است.

۲۲ اکتبر عبدالعزیز بن حبتور، نخست وزیر یمن در صنعا اعلام کرد که اگر حمله رژیم صهیونیستی به غزه ادامه یابد کشتی‌های این رژیم در دریای سرخ در معرض حملات قرار می‌گیرند.

همزمان مقاومت عراق نیز پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه را هدف قرار داده است.

جنبش حماس ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را به مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفت، قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۷ ۱۶:۵۰

درود بر جبعه مقاومت باید حملات خودت را دیگر بی غمان و کسترده تر از هر روز دیگر افزایش بدهد در سرتاسر منطقه تا زمانی که قطع کامل حملات هوای به اماکن مسکونی غزه .

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۷ ۲۰:۰۷

بی امان

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۷ ۱۷:۴۳

درود بر رزمندگان مقاومت یمن،اعراب باید غیرت و مردانگی را از یمنیها یاد بگیرند،با اینکه خودشان در تحریم و سختی بسر میبرند ولی باز هم به کمک مردم مظلوم غزه شتافتند،پیروز و سربلند باشید

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۷ ۲۰:۱۱

قابل توجه ، رژیم صهیونسیتی از درون پوسیده شده و در حال محو شدن پیش می رود ، به دلیل اینکه جنایات زیادی مرتکب شده ازجمله زنان و کودکان فلسطین غزه مظلوم و مقاوم.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۰۸:۳۳

مگه پهپاد چقدر برد داره که فاصله یمن و اسرائیل را بتونه طی کنه و احتمالا برگرده؟

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۰۸:۳۴

از یمن اسم بردن اما از ایران نه چرا آیا؟

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۵:۵۶

ماشاءالله حزب الله✌️🇮🇷💪

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۱۸:۴۷

سلام و درود بر رزمندگان یمنی شما رزمندگان راه حق وانتقام از اسراییل کودک کش هستید مراکز حساس را هدف بگیرید قلب اسراییل خونخوار رابزنید

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۲۲:۲۱

انشاالله که رزمندگان مقاومت وانصارالله وحزب الله موفق شوند وگرنه دولتمردان عیاش عرب ترسو وبزدل کاری نمیکنند