• یکشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1402080705097
  • منبع : سازمان امور مالیاتی کشور

بررسی روند شکایات مالیاتی از سوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

بررسی روند شکایات مالیاتی از سوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به صورت سرزده به سازمان امور مالیاتی رفت تا به صورت میدانی از روند پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات مردم بازدید کند.

به گزارش ایسنا،‌ حجت الاسلام احمد صالحی به همراه چند تن از مدیران ریاست جمهوری از جمله مدیران کل رسیدگی به شکایات و درخواست ها، بازرسی، ارتباط مردمی، و... بدون هیچ اطلاع قبلی به ساختمان ستادی مالیات کشور رفتند و علاوه بر واحد مراجعات حضوری مردم، از سامانه پاسخگویی ۱۵۲۶ مرکز جامع ارتباطات مردمی سازمان امور مالیاتی نیز دیدن کردند.

در این بازدید سرزده، محمدهادی سبحانیان - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور - بعد از اطلاع از حضور حجت الاسلام احمد صالحی و مدیران ارشد ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به میان ایشان رفت و مراحل رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردم در حوزه مالیاتی را تشریح کرد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی بعد از دیدار با تعدادی از مردم حاضر و نیز برخی کارمندان حوزه پاسخگویی ۱۵۲۶ سازمان مالیاتی کشور، بیان کرد: مسئله مالیات برای مردم و خصوصا بازاریان بسیار اهمیت دارد و اینکه در این دولت ۸۰ نفر به صورت چند شیفت و حتی شبانه روزی و ایام تعطیل به تماس‌ها و سوالات مردم پاسخ می دهند، کار ارزشمندی است.

سپس حجت الاسلام صالحی و همراهان از قسمت مراجعات مردمی وارد ساختمان جنبی یعنی وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی شدند تا مراحل حضور یک شخص دارای درخواست را مشاهده و طی کنند. ایشان به صورت تصادفی شماره تماس چند نفر از فهرست ثبت مشخصات مراجعان روزهای گذشته را گرفته و از میزان رضایت هموطنان در پاسخگویی و پیگیری سوال کردند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری خطاب به مدیرکل بازرسی وزارتخانه و دیگر مدیران وزارت اقتصادی که همراهی می کردند، گفت: در دولت مردمی سیزدهم از سوی رئیس جمهوری تکلیف است که هر شخص مراجعه کننده باید بتواند به سهولت و بدون هماهنگی تشریفاتی، مشکل و درخواست خود را به مقام و مسئولین دستگاه اجرایی برساند و حتما باید این حضور و مطالبه و پیگیری مردمی در این وزارتخانه با سهولت و تکریم بیش از پیش همراه باشد.

در پایان حجت الاسلام احمد صالحی با حضور در شورای مدیران وزارتخانه به دیدار خاندوزی وزیر امور اقتصادی رفت و از تلاش مدیران ارشد اقتصادی کشور برای کسب نمره خوب در گزارش عملکرد مردمی دستگاه های اجرایی تشکر و تجلیل کرد.

خاندوزی - وزیر امور اقتصادی و دارایی - نیز با ابراز خرسندی از بازدید سرزده و حضور رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در وزارتخانه، دستورات لازم و توصیه‌های حجت الاسلام احمد صالحی را برای معاونین و مدیران خود ابلاغ و اظهار کرد: قطعا از مهمترین دغدغه‌های رئیس جمهوری، مردم هستند و تاکید بر سهولت حضور مردم برای پیگیری درخواست‌ها داریم، از این رو همانند قبل خود را کنار مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری می‌دانیم.

بررسی روند شکایات مالیاتی از سوی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

بررسی روند شکایات مالیاتی از سوی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha