• یکشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402080705291
  • خبرنگار : 50176

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان خبر داد

برگزاری رویداد مدرسه‌ای نوجهان در ۵۰۰ مدرسه لرستان

برگزاری رویداد مدرسه‌ای نوجهان در ۵۰۰ مدرسه لرستان

ایسنا/لرستان مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان لرستان گفت: همزمان با سراسر کشور رویداد مدرسه‌ای نوجهان با شعار «جهانی نو در افق نوجوان» در ۵۰۰ مدرسه استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام یونس مردانی امروز، هفتم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به جزئیات و اهداف رویداد سراسری نوجهان، اظهار کرد: پیرامون بررسی نقش جمهوری اسلامی ایران در نظم نوین جهانی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با برگزاری رویداد مدرسه‌ای نوجهان در جهت تبیین این موضوع برآمده است.

وی تصریح کرد: این رویداد امروز همزمان با سراسر کشور در ۵۰۰ مدرسه استان برگزار شد که بسته‌های نمایشگاهی و لوازم مورد نیاز برای برگزاری نیز توسط اتحادیه تهیه و در اختیار مدارس قرار گرفته تا در بحث تولید محتوای مناسب و تأثیرگذار خللی وجود نداشته باشد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان لرستان خاطرنشان کرد: نظم نوین جهانی یکی از مقولاتی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار دارد و محورهای افول ابرقدرت‌ها به‌صورت مشخص آمریکا، انتقال مرجعیت از غرب به آسیا و پرداختن به روحیه مقاومت و ایستادگی در رویداد نوجهان مورد توجه قرار دارد.

مردانی اضافه کرد: انتظار می‌رود دانش آموزان با شرکت در این رویداد مدرسه‌ای از ابعاد مختلف این نظم جدید و حرکت‌های رسانه‌های غربی در جهت سیاه نمایی و اشاعه ناامیدی آگاهی پیدا کنند و به عبارت دیگر افزایش امید و شکستن هیمنه دروغین قدرت‌های غربی از اهداف این رویداد هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از محورهای رویداد نوجهان، عملیات پلاکاردنویسی با موضوع نظم نوین جهانی و دنیای بدون اسرائیل است که در تاریخ ۱۰ آبان در تمامی آموزشگاه‌های سراسر استان اجرا خواهد شد، افزود: در این عملیات دانش آموزان پلاکارد و آدمک‌های استکباری را آماده می‌سازند تا در راهپیمایی ۱۳ آبان از آن‌ها استفاده کنند.

مسئول اتحادیه دانش‌آموزی لرستان ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم رویداد مدرسه‌ای نوجهان بتواند امکانی را برای دانش‌آموزان فراهم کند تا مفاهیم نظم جدید جهانی را بهتر و بیشتر در جامعه تبیین کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha