• دوشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402080805518
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل صداوسیمای استان در دیدار با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان:

عدالت رسانه ای مدنظر صداوسیمای اردبیل است

عدالت رسانه ای مدنظر صداوسیمای اردبیل است

ایسنا/اردبیل مدیرکل صداوسیمای استان اردبیل در دیدار با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: عدالت رسانه ای و پخش اخبار شهرستان‌ها و بخش‌های استان مدنظر می باشد.

به نقل از روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان سیدمحسن لطیفی در دیدار با صمد بهزاد، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان با اذعان بر اینکه عدالت رسانه ای در صداوسیمای استان برقرار است، افزود: مراسم ملی و مذهبی شهرستان‌ها، بخش‌ها و حتی روستاهای دورافتاده استان بصورت زنده و مستقیم علاوه بر پخش از شبکه استانی، از شبکه‌های ملی نیز روی آنتن می رود.

وی اظهار کرد: سند تحول رسانه ملی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر اساس مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی تدوین شده و در آن جهاد تبیین، مطالبه گری، معرفی نخبگان علمی- ورزشی- هنری و پرداختن به عملکرد دولت و نظام و همچنین سبک زندگی مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل صداوسیمای استان اردبیل با اشاره به قابلیت‌های گردشگری، کشاورزی و دامداری دشت مغان بیان کرد: در صورت همکاری مسئولین پارس آباد دفتر خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان ایجاد شده و زیرساخت های لازم برای اجرای برنامه زنده در استودیوی ساخته شده، فراهم خواهد شد.

لطیفی با اشاره به شعار سال، انعکاس فعالیت شرکت‌ها در قالب برنامه‌های مختلف اقتصادی در رسانه ملی را در راستای حمایت از کالای ایرانی حائز اهمیت توصیف کرد و با تأکید بر نقش شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در امنیت غذایی، از پیوست فرهنگی تمامی برنامه های تولید شده این مرکز خبر داد.

 رویکرد هیئت مدیره جدید استفاده از ظرفیت‌های خالی شرکت بر تولید محصولات زراعی و باغی است

صمد بهزاد در این دیدار با بیان اینکه رویکرد هیئت مدیره جدید استفاده از ظرفیت های خالی شرکت بر تولید محصولات زراعی و باغی است، اظهار کرد: جهت توسعه زراعت چوب در فاز اول ۴۰۰ هکتار در تپه ماهورها و جاده های بین مزارع درخت صنوبر کشت می شود که با این کار علاوه بر درآمدزایی، در هر هکتار برای ۳ نفر اشتغال مستقیم فراهم خواهد شد.

بهزاد ضمن اشاره به زنجیره های تولید محصولات از مزرعه تا سفره گفت: مواد خام تمامی محصولات تولید شده لبنی، شکر، رب و دیگر محصولات غذایی از خود شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تولید و فرآوری شده و با برند مغانه در بازارهای کشور به فروش می رسد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اصلی ترین چالش این شرکت در سال زراعی جاری را کمبود آب کشاورزی برای آبیاری مزارع عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر ۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شرکت به سامانه آبیاری نوین مجهز است که با برون رفت از شمول واگذاری های اصل ۴۴ زمینه استفاده از تسهیلات دولتی برای تجهیز اراضی کشاورزی به سامانه های مدرن آبیاری فراهم شده و با این کار از هدررفت آب جلوگیری خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از پوشش رسانه ای اخبار شرکت و منطقه دشت مغان خواستار توجه ویژه به تولیدکنندگان جهت معرفی محصولات در سال مهار تورم و رشد تولید شد و اظهار کرد: تبیین فعالیت های شرکت در داخل و خارج علاوه بر حمایت رسانه ای از تولید، به معرفی برند مغانه در کشورهای همسایه انجامیده و زمینه صادرات و ارزآوری را فراهم خواهد ساخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha