• دوشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402080805529
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

پس از سال‌ها بلاتکلیفی:

طرح تفصیلی شهرضا رونمایی شد

طرح تفصیلی شهرضا رونمایی شد

ایسنا/اصفهان طرح تفصیلی شهرضا پس از سال‌ها بلاتکلیفی، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استاندار رونمایی و ابلاغ شد.

 به گزارش ایسنا و به نقل  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در آیین ابلاغ و رونمایی «طرح تفصیلی شهرضا» ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین، گفت: این طرح با همت مجموعه‌ای از دستگاه‌های مختلف بویژه فرمانداری شهرستان شهرضا، اداره کل راه و شهرسازی استان و دفتر فنی استانداری پس از چند سال بلاتکلیفی ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه طرح تفصیلی شهرضا با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان، ابلاغ شد، ادامه داد: با ابلاغ این طرح مشکل بیش از یکهزار و ۷۰۰ نفر از شهروندان شهرضا در امور شهری رفع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: باوجود طرح‌های بالادستی از جمله طرح‌های تفصیلی، امکان پاسخگویی استعلام به بسیاری از دستگاه‌های اجرایی محقق و هر گونه تخطی از این طرح تخلف محسوب می‌شود.

زینلیان ضمن اشاره به اینکه ابلاغ طرح تفصیلی برای شهرها حیاتی است، افزود: در این طرح توجه ویژه به هویت تاریخی شهرضا به لحاظ بافت تاریخی، بازار سنتی و طرح‌های گردشگری مد نظر قرار گرفته و امیدواریم باتوجه ویژه به این طرح زمینه بسیاری از امور جهت رفاه حال شهروندان شهرضا فراهم شود.

وی ضمن اشاره به الحاق ۱۲۵ هکتار به شهرضا، اظهار کرد: با این طرح قریب به پنج درصد به مساحت شهرضا افزوده خواهد شد که دستاورد بسیار بزرگی است که با همت همه مسئولان حاصل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این طرح بافت فرسوده، شبکه معابر، ترافیک و ... به‌عنوان مشکلات اساسی شهرستان شهرضا دیده شده است.

زینلیان افزود: در محلاتی که به محدوده شهر افزوده می‌شود سرانه‌های آموزشی، بهداشت و درمان، فضای سبز و ورزشی نیز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha