• دوشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1402080805558
  • خبرنگار : 71049

/تجمع یهودیان تهران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین/

نماینده کلیمیان در مجلس: نتانیاهوی خبیث به مکافات اعمال خودش می‌رسد

نماینده کلیمیان در مجلس: نتانیاهوی خبیث به مکافات اعمال خودش می‌رسد

نماینده کلیمیان مجلس شورای اسلامی در تجمع یهودیان تهران در محکومیت جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین که روز دوشنبه در کنیسه یوسف آباد تهران برگزار شد، گفت: نتانیاهو و دولت کثیف رژیم صهیونیستی بداند که عواقب این جنگ در نهایت گریبانشان را می‌گیرد و در دادگاه‌های بین‌المللی این مرد خبیث مطمئناً محاکمه می‌شود و به مکافات اعمال خودش خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، همایون سامه‌یح نجف‌آبادی نماینده کلیمیان مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه مانع ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه می‌شوند یکی از نشانه‌های بی‌رحمی و ددمنشی رژیم غاصب صهیونیستی است. ما شاهد اعتراضات بسیار شدیدی از خود صهیونیست‌ها نسبت به دولت رژیم اشغالگر قدس هستیم، نتانیاهو خواست این اعتراضات را تحت‌الشعاع قرار دهد و  با حمله به غزه سعی کرد افکار عمومی کشور خودش را به سمت جنگی نابرابر منحرف کند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمع امروز یهودیان گفت: ما در سراسر دنیا اعتراضات و مخالفت‌هایی از طرف جامعه یهودیان دنیا در مورد جنگ غزه شاهد هستیم. در آمریکا و کشورهای اروپایی و بسیاری دیگر از کشورها این تجمعات برگزار می‌شود. نتانیاهو و دولت کثیف رژیم صهیونیستی بداند که عواقب این جنگ گریبانش را خواهد گرفت. در دادگاه‌های بین‌المللی این مرد خبیث مطمئناً محاکمه می‌شود و به مکافات اعمال خودش می‌رسد.
وی اظهار کرد: جامعه یهودی ایران دو هزار و ششصد سال سال در خاک ایران زندگی کرده اند و با فرهنگ مردم ایران خو گرفته‌اند و در این سال‌ها به جز نیکی چیزی ندیده‌اند. جامعه ایرانیان کلیمی به جز وطن پرستی کار دیگری انجام نداده‌ اند. جامعه ایرانیان کلیمی چه قبل از انقلاب زندانیان سیاسی بسیاری داشته و در زمان جنگ تحمیلی شهدا، جانباز و اسیر زیادی تقدیم انقلاب کرده‌اند و همیشه پیرو بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین مقام معظم رهبری بوده اند.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک مردم فلسطین در این جنگ پیروز شوند و بتوانند به خانه و کاشانه واقعی خودشان و به سرزمینشان برگردند.

به گزارش ایسنا، در پایان مراسم سخنرانی و تجمع، یهودیان حاضر در کنیسه در خیابان منتهی به یوسف اباد راهپیمایی کردند.
همچنین در این مراسم بیانیه ای در حمایت از مردم غزه قرائت شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha