• دوشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402080805583
  • خبرنگار : 30147

فرماندار مطرح کرد

روستاهای رشتخوار، یک گام تا پایان عملیات گازرسانی فاصله دارند

روستاهای رشتخوار، یک گام تا پایان عملیات گازرسانی فاصله دارند

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار گفت: طی چند روز آینده با اتصال 7 روستای باقی مانده رشتخوار به شبکه گاز، تمامی روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

حسین باهوش در گفت و گو با ایسنا، خاطرنشان کرد: طی چند روز آینده پرونده گازرسانی به شهرستان رشتخوار بسته می‌شود و جشن بهره‌مندی 100 درصد مردم منطقه با حمایت‌های دولت سیزدهم و تلاش‌های شرکت ملی گاز ایران به زودی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طی هماهنگی‌های انجام شده با مدیر عامل گاز استان تا پایان نیمه اول آبان ماه 7 روستای پائین‌دست بخش جنگل شهرستان رشتخوار شامل آهنگران، چاه شور، علی‌نقی علیا، علی‌نقی سفلی، دو چاهی علیا و دو چاهی سفلی و روستای حوض کرم از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه با برخورداری این تعداد روستا از نعمت گاز شاهد برگزاری جشن روستای بدون گاز در شهرستان خواهیم بود، اظهار کرد: در مجموع 7 روستا با جمعیتی حدود 500 خانوار معادل 2 هزار نفر از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی خدمت‌رسانی به مناطق محروم را از جمله سیاست‌های مهم دولت سیزدهم برشمرد و افزود: طرح‌های عمران روستایی در این شهرستان با اولویت مناطق کم برخوردار شتاب خوبی دارد.

باهوش با اشاره به اینکه ایستگاه تقلیل فشار چاهشورک بخش جنگل ۵ هزار متر مکعب ظرفیت دارد، بیان کرد: دولت سیزدهم برای اجرای محرومیت‌زدایی و گسترش عدالت اجتماعی، زیرساخت‌های لازم برای توسعه گازرسانی در داخل کشور به ویژه گازرسانی به روستاها را فراهم کرده است.

                                                                                       روستاهای رشتخوار، یک گام تا پایان عملیات گازرسانی فاصله دارند

وی با تأکید بر اینکه دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و مسئولان باید برای خدمت به محرومان، ایجاد اشتغال‌زایی و عمران و آبادانی مناطق محروم اهتمام بیشتری داشته باشند، گفت: شهرستان رشتخوار در بخش‌های مختلف از جمله دامداری، کشاورزی و صنعت ظرفیت شکوفایی دارد که با تلاش تمامی مسئولان این مهم محقق خواهد شد.

شهرستان رشتخوار با دو بخش مرکزی و جنگل، چهار دهستان، دو شهر و ۶۰ روستا، ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد و در فاصله ۲۰۶ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha