• دوشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402080805818
  • خبرنگار : 50300

معاون فرهنگی و دانشجویی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:

رفتار و کردار دانشجو باید بر اساس اصول علمی و عقلی باشد

رفتار و کردار دانشجو باید بر اساس اصول علمی و عقلی باشد

ایسنا/خوزستان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: عملکرد و تفکر دانشجو باید متناسب فضای متمایز فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و رفتار و کردار دانشجو باید بر اساس تحقیق، پژوهش و اصول علمی و عقلی باشد.

دکتر مهدی بیژن‌زاده در آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز (۸ آبان‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: اکنون، با دانشجویانی مواجه هستیم که فضای دوران دانش‌آموزی را با تفکر، تعقل و بصیرت پشت سر گذاشته‌اند و وارد فضای جوانی شده‌اند. عملکرد و تفکر دانشجو باید متناسب فضای متمایز فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و رفتار و کردار دانشجو باید بر اساس تحقیق، پژوهش و اصول علمی و عقلی باشد.

به گزارش ایسنا، وی با معرفی معاونت فرهنگی و دانشجویی، افزود: در فضای دانشجویی، وقتی اصل کار که آموزش و پژوهش است را کنار بگذاریم، بقیه فعالیت‌های دانشجو مرتبط با معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه است. از سلف سرویس، خوابگاه‌ها، فعالیت‌های فرهنگی و هنری، فعالیت‌های جهادی، برنامه‌ریزی برای آینده، ارائه وام‌های دانشجویی، عضویت در تشکل های دانشجویی و انجمن‌های علمی گرفته تا فعالیت شورای صنفی، خبرگزاری مفدا، مراکز مشاوره و... مرتبط با معاونت فرهنگی است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به اینکه محیط دانشگاه، آکادمیک است بنابراین انتظار داریم که ارتباط معاونت فرهنگی دانشجویی با دانشجو، نظام‌مند باشد.

وی با اشاره به وضعیت کنونی فلسطین، عنوان کرد: در هفته‌های گذشته مردم فلسطین شرایط بدی داشته‌اند؛ رژیم نامشروع صهیونیستی برای نگه‌داشتن شرایط پایدار برای خود در برابر حملات نظامی، این چنین بر خانه مردم فرود می‌آید. از حدود ۸ هزار نفری که شهید شده‌اند حدود ۴ هزار نفر کودک هستند. امیدواریم شرایط به گونه‌ای پیش برود که شاهد سرنگونی رژیم صهیونیستی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha