• دوشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402080805820
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

فریاد انزجار دخترانی از نسل طوفان در تبریز

فریاد انزجار دخترانی از نسل طوفان در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی ۱۰ هزار دختر دانش آموز تبریزی با اهتزاز پرچم مقدس کشور و پرچم فلسطین همزمان با روز نوجوان، آرمان "نسل طوفان" را با مشت‌های گره کرده فریاد زدند.

 اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری دختران دانش آموز تبریزی با حضور وزیر آموزش و پرورش و با عنوان نسل طوفان در سالن شهید پورشریفی همراه با برافراشته شدن هزاران پرچم مقدس کشورمان و پرچم فلسطین به عنوان نماد مظلومیت برگزار شد.

نوجوانان تبریزی، همدل و هم‌صدا، جنایات صورت گرفته در حق مردم فلسطین و غزه را محکوم و با اهتزاز پرچم فلسطین و ایران به شکل توامان، بر حمایت همیشگی از آزادی قدس شریف و محکومیت جنایات اخیر در غزه تاکید کردند.

فرشته فهمیده، خواهر شهید محمدحسین فهمیده با قدردانی از تلاش صورت گرفته برای بیان دلبستگی مردم ایران با فلسطین عزیز، گفت: امروز این نسل طوفان آمده‌اند تا در کنار مردم و کودکان غزه باشند و فریاد بزنند همواره در کنار ایشان هستیم.

خواهر شهید فهمیده افزود: اگر ما هشت سال ایستادیم و مقاومت کردیم، به برکت خون شهدا بود و امروز مردم غزه از رشادت‌های دلاوران ما در جنگ تحمیلی الگو گرفته اند و ما همچنان همراه و پشت و پناه همه مظلومان هستیم.

امیر نصیربیگی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز  نیز در حاشیه این همایش، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز کشور به ویژه دانش‌آموزان شهید استان که در این ایام در کنگره ده هزار شهید استان به مرور دلاوری و رشادت ایشان می‌پردازیم، بر همراهی همیشگی با ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.

نصیربیگی همراهی نهادهای فرهنگی را موجب عظمت تلاش و اثربخشی هر چه بیشتر آن دانست و به استمرار این روند از سوی خانواده بزرگ فرهنگی شهرداری تبریز اشاره کرد.

مسعود سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز بر همراهی همیشگی مردم تبریز و نسل جوان و دانش‌آموز از فلسطین عزیز و قدس شریف تاکید کرد.

وی از همراهی شهرداری تبریز در برپایی این همایش همپای آموزش‌ و پرورش و بسیج دانش‌آموزی قدردانی نمود و همدلی در جهت تحقق اهداف فرهنگی را بسیار اثربخش دانست.

گفتنی است، اجتماع ۱۰ هزار نفری نسل طوفان هم‌قدم با گرامیداشت ۱۰ هزار شهید گلگون کفن و جاویدنام استان، به همت آموزش و پرورش استان، شهرداری تبریز، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، بسیج دانش‌آموزی استان و نهادهای متولی با حضور وزیر آموزش‌ و پرورش و رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در میان شور و شوق بی پایان دختران دانش آموز تبریزی برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha