• دوشنبه / ۸ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402080806049
  • خبرنگار : 50378

مدیرعالی حرم مطهر رضوی خبر داد

خدمت سالانه بیش از ۱۰۰ هزار خادم در حرم مطهر رضوی

خدمت سالانه بیش از ۱۰۰ هزار خادم در حرم مطهر رضوی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعالی حرم‌ مطهر امام رضا(ع) با اشاره به توسعه بسترهای خدمت در آستان امام هشتم(ع) گفت: سالانه بیش از ۱۰۰ هزار خادم توفیق خدمت در حرم مطهر رضوی را دارند.

مصطفی فیضی در نشست هم‌اندیشی سرکشیک‌های خدمتی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: در سال‌های نه چندان دور عناوین خدمت در حرم مطهر رضوی به ۱۰ مورد هم نمی‌رسید اما امروز حدود ۵۸ عنوان خدمت در آستان مقدس رضوی و بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر خادم توفیق تشرف دارند.

فیضی خاطرنشان کرد: انجام خدمت توسط این جمعیت خادمان، نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده است که با عنایت حضرت رضا(ع) و تلاش همکاران محقق شده و بهترین بهره‌وری از نیروی انسانی این حوزه حاصل شده است.

وی به خدمت‌رسانی خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در ایام خاص سال نیز اشاره و تصریح کرد: در ایامی همچون تعطیلات نوروز، دهه کرامت و دهه آخر صفر که یک بازمه زمانی ۸ ماهه را شامل می‌شود، یک دوره ۸ ماهه مستمر خدمت در خانواده رضوی است که طی آن، خدمات ارزنده‌ای به زائران آستان نورانی حضرت رضا(ع) ارائه شد و این خدمت استمرار خواهد داشت.

مدیرعالی حرم مطهر رضوی در ابتدای صحبت‌های خود نیز با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: امروز شاهد رقم خوردن بزرگترین جنایات در تاریخ بشریت از سوی شیطان بزرگ و هم‌پیمانانش هستیم و متاسفانه دولت‌های غربی مدعی حقوق بشر و حامی تروریسم، در برابر این فجایع و جنایات سکوت اختیار کرده‌اند.

فیضی افزود: خدا را شکریم که عنصر مقاومت آنقدر قدرتمند و قوی شده‌ که نیازی به حمایت مستقیم و تسلیحاتی ندارد و این حرکت غرورآفرین حماس الهام گرفته از انقلاب اسلامی ماست.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، مدیرعالی حرم مطهر رضوی ادامه داد: فتح و پیروزی وعده خداوند به مظلومان است و به لطف خدا، به زودی شاهد پیروزی نیروهای مقاومت در برابر غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۰ ۰۷:۳۰

لطفا از ایشان سوال بفرمائید چرا داخل حرم مطهر فضائی برای استراحت زائر و جود ندارد؟